Jumaat, Januari 18, 2013


Haduyai!!! Tak habis lagi Si Neelofa ni bikin panas ye. Saja nak bagi diri dia 'Meletop' ke? Ke sekadar nak mengisi ruang kekosongan dalam hidup?

Hari tu kata tak de apa - apa hubungan. Dia kata dia dengan Hans hanya berkawan biasa. Lepas tu dia kata ada hubungan. Kemudian Hans nafi.

Takkan la Si Neelofa ni pun dah nak ikut perangai Pok Nik tu kot. Boleh flip flop dalam isu yang sedang dihadapi untuk mengelakkan diri dari sebarang kontroversi?

Kalau Pok Nik tu lain la cerita. Dia flip flop sebab nak menyelamatkan diri dia dari kena kutuk dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bukannya dia ada tujuan lain.

Apa pun, didoakan semoga Si Neelofa ni bahagia dengan pilihan yang dia buat. Kalau dia rasa benda tu baik, buat je la. Tak payah nak takut - takut.

Jangan dia ikut perangai puak - puak Pakatan Pembangkang tu sudah la. Diorang tu memang terkenal dalam memberikan alasan yang bukan - bukan semata - mata untuk menyelamatkan diri sendiri!!!
KUALA LUMPUR 17 Jan. - Pelakon jelita Noor Neelofa Mohd. Noor menafi dakwaan bahawa dia sedang bercinta dengan adik jutawan automotif negara ketika ini. 
Neelofa yang juga pengacara program Nona dan MeleTOP itu bagaimanapun tidak menolak kenyataan yang dia memang rapat dengan pemuda yang dimaksudkan itu. 
"Kelakarlah macam mana cerita ini boleh timbul. Kami memang mengenali antara satu sama lain kerana sudah lama berkawan. 
"Saya bukan sahaja kenal dia, malah sepupu dan ahli keluarganya juga saya kenal sejak usia saya 17 tahun lagi," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini. 
Jelas Neelofa, dia masih lagi setia dengan kekasihnya, penerbit dan pelakon Hans Isaac.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping