Berita Pahang

Jumaat, Januari 25, 2013


Berterusan la meroyannya Si Ostazah Pening ni. Dah macam - macam dah fatwa songsang yang dia keluarkan selama dia masuk PAS ni.

Kalah orang yang belajar bertahun - tahun kat Universiti Al-Azhar. Walhal dia baru je masuk Parti Angguk Saja tu. Tak sampai setahun pun.

Entah apa ilmu yang dia belajar pun tak tau la. Pandai sangat keluarkan fatwa, dia belajar dari mana? Dari kitab Si Ketua Penipu tu ke?

Fatwa songsang yang terbaru, Si Ostazah Pening ni kata berdosa kalau hafal lagu UMNO. Mana dia dapat hadis yang kata macam tu? Kitab mana dia rujuk?

SH nak jugak la tanya Si Ostazah Pening ni sikit. Yang dia tu pandai sangat, dah berapa juzuk ayat Al - Qur'an yang dia hafal? Dah berapa suruh lancar kat hujung lidah dia?

Setakat pandai cakap kat orang je tak betul tak guna jugak!!! Kot kalau dia pun berjalan senget, tak payah la nak tunjuk pandai sangat!!! Dasar orang tak sedar diri, memang macam tu la gamaknya. Sampai ke sudah jugak la dia takkan sedar diri!!!
Wahh, bukan main lagi ye fatwa baru Ostajah Abby albody ni sampai hafal lagu Umno pun dikira berdosa..Dalam video dibawah seorang ostad PAS menyanyikan lagu UMNO dan mengubah lirik sesuka hati.. 
Sedang asyik Ostad Pas menyanyi tiba tiba Abby menyampuk "Kenapa hafal lagu UMNO..? Tak rasa berdosa hafal lagu UMNO..?".

Aku nak tanya Abby 2 soalan saja, Mana hadith kau petik kata hafal dan menyanyi lagu Umno Berdosa ?? Kau siapa nak tentukan dosa pahala orang?? 

Dalam video klip ini juga Abby dengan penuh kesungguhan menyatakan impiannya mahu rakyat tukar kerajaan dan mengubah nasib ibu bapanya yang dianggap terpesong..

Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. ambo rasa anak2 dia berckap lg waras dr betina ni..moga ALLAH bagi petunjuk pd dia..amin

    BalasPadam
  2. Mak jan ni sah tengah gersang. Maklumlah dah lama tak...toooooot. Itu pasal la dia meroyan on daily basis..... Pak Lebai Pas tunggu ape lagi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping