Rabu, Januari 23, 2013


Haduh!!! Apa la yang tak kena dengan Pak Berahim ni ye. Kalau nak kata dia bengap kang, ada jugak pencacai - pencacai Pakatan Pembangkang tu marah.

Tapi, perangai dia ni tak ubah macam sorang budak sekolah tadika. Budak tadika pun lagi cerdik dari Pak berahim ni. Diorang pun tau mana baik mana buruk.

Dah dijadikan keldai dan lembu dek puak - puak DAPigs dan PKR tu pun Pak Berahim masih jugak tak sedarkan diri ke? Masih jugak nak jaga kemaluan yang dah terdedah?

Kot ye pun dah tak mampu nak jawab isu yang dibangkitkan, jangan la nak tunding jari pada orang lain. Terima je keGAGALan yang diorang dah buat.

Takkan la Pak berahim tak sedar bahawa semua ni berlaku atas ketentuan Allah. Bukannya berlaku tanpa sebab. Semuanya dah ditetapkan.

Khifarah Allah ni diberikan supaya puak - puak PAS tu sedar yang diorang dah tersalah langkah dengan menyokong DAPigs dan PKR. Pun dia tak sedar jugak ke?

Disebabkan PAS lembik dalam soal memperjuangkan Islam la membuatkan DAPigs dengan mudah dapat menginjak - injak kesucian agama Islam ni.

Disebabkan PAS tak tegas dalam perjuangan la membuatkan DAPigs berani pijak kepala. Takkan la semua tu Pak Berahim masih tak nampak jugak?

Sekarang, dah Pak Berahim nak salahkan orang lain pasal apa? Kenapa pulak Pak Berahim tak nak bertegas dengan DAPigs? Kenapa Pak Berahim tak nak salahkan diorang?

Nak jugak Pak berahim salahkan orang. Walhal yang timbulkan isu ni semula ialah puak - puak DAPigs tu. Apa, Pak Berahim takut orang Bukan Islam tak undi Pak Berahim ke?

Sudah la Pak Berahim. Kalau dah niat tu bukan kerana Allah, tak payah la nak dabik dada kata diri tu pejuang Islam. Tak payah la nak bangga yang dia tu lebih Islam dari orang lain. Kalau buat tu atas dasar kepentingan Politik, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
KUALA LUMPUR: PAS hari ini mengingatkan rakyat agar jangan bertindak secara emosi dalam isu sensitif khasnya agama seperti dalam isu kalimah Allah.

“Fokus pada hujah dan berdebatlah secara matang dan jangan sesekali terikut-ikut dengan sentimen yang cuba dibakar pihak tidak bertanggungjawab,” kata Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar kanan) hari ini.

Beliau juga mengingatkan rakyat agar jangan mengambil undang-undang di tangan sendiri seperti yang disarankan oleh beberapa pemimpin yang tidak bertanggungjawab yang ingin mendapatkan modal politik tatkala kekeringan isu.

“Kementerian Dalam Negeri disarankan untuk mengambil tindakan tegas kepada mana-mana pihak yang cuba merancang melakukan provokasi sehingga menimbulkan ketegangan dan rusuhan kaum,” tegas Tuan Ibrahim. - Seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. PARTI AYAM serama,nampak je cantik,nak berlaga pendapat dgn DAP takutttttttttttttt,tgk aji ade kan dah berkopiah je,dulu nampak garang dengan serban dan jubah masa keluar fatwa menghentam UMNO,le ni berkopiah nifissssss je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping