Rabu, Januari 23, 2013

Harapkan tasbih je besar sangkut keliling tengkuk...
Tapi, nak pertahankan agama sendiri pun takut!!! 
Nampak gayanya isu berkaitan dengan kalimah Allah ni memang betul - betul dah menjerat leher puak - puak Pakatan Pembangkang Haramjadah tu.

Nak pulak Si Ketua Penipu ni. Sehingga ke hari ini dia masih lagi cuba nak mengelakkan diri dari terlibat secara lansung dalam isu tersebut.

Kita semua dah sedia maklum dengan taktik Si ketua Penipu ni. Apa saja masalah yang timbul, dia tentu akan menafikan perkara tersebut.

Dia takkan mungkin akan menyusahkan diri dia menjawab isu - isu yang dibangkitkan oleh rakyat. Lebih mudah kalau dia cari orang lain untuk disalahkan.

Mana tidaknya. Kalau dia menjelaskan pendirian yang dia sendiri buat, maka memang rakyat akan tolak dia seratus peratus. Si Ketua Penipu ni pun bukan la bodoh sangat.

Kalau kita tengok, masa keputusan yang dicapai oleh Majlis Pimpinan Presiden yang dibuat baru - baru ini, bukan dia yang baca kenyataan tu.

Sebaliknya, dia suruh Hadi Awang yang baca. Jadi, bila isu ni menjadi satu perkara yang membangkitkan kemarahan dikalangan rakyat. mudah la dia untuk melepaskan diri.

Semua orang takkan salahkan dia. Tapi rakyat akan menunding jari ke arah Hadi Awang sebab Hadi Awang yang baca keputusan tersebut.

Hah! Kan mudah je Si Ketua Penipu tu nak meLEMBUkan Presiden PAS tu. Sekarang, yang terkial - kial nak jawab isu berkaitan dengan kalimah Allah tu PAS jugak.

Yang dia dengan puak - puak PKR serta DAPigs boleh la goyang kaki sambil tersengeh - sengeh tengok PAS kena balun dengan rakyat.

Yang bodoh, PAS jugak. Yang kena balun dengan rakyat, PAS jugak. Yang kena jawab isu kalimah Allah ni, PAS jugak. Yang jadi lembu, yang jadi keldai, PAS jugak. Kiranya PAS jugak la yang Bangang. Nak sangat ikut Si Ketua Penipu tu menda kejadahnya!!!
PETALING JAYA - Ketua Umum Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menegaskan, perikatan pembangkang itu tetap dengan pendirian yang diputuskan oleh Majlis Pimpinan Presiden 8 Januari lalu bersabit isu penggunaan kalimah ALLAH dalam Bible versi bahasa Melayu.

Meskipun begitu kata Anwar, pihaknya tidak menolak untuk mengadakan sebarang perbincangan susulan berikutan keputusan Majlis Syura Pas.

"Boleh, kenapa tak boleh bincang. Tapi setakat ini tidak timbul. Setakat ini, ini pendirian Pakatan Rakyat berdasarkan kenyataan yang dibentangkan oleh Hadi Awang dalam mesyuarat Pakatan Rakyat yang lalu (8 Januari)," kata beliau pada sidang media di ibu pejabat PKR di sini, hari ini.
Ps: Itu la. Bila orang lain bagi nasihat, tak nak dengar. Haron Din dah cakap dah. Siapa yang sokong penggunaan kalimah Allah ni oleh orang Bukan Islam, kufur hukumnya!!! Klik kat sini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. SEWAJARNYA HADI HARUS AKUR DENGAN KEPUTUSAN MAJLIS pRESDIEN pAKATAN rAKYAT DAN BUKANNYA MEMESONG FAKTA DAN MEMBAUT KEPUTUSAN YANG LAIN SELAIN DARI APA YANG DIBUAT. RAKYAT HARUS DENGAR NASIHAT SAUDARA ANWAR IBRAHIM DAN LIM GUAN ENG. MINTAJASABAILK KARPAL UNTUK MENEGUR HADI AWANG DEGAN LEBIH TEGAS SUPAYA BELIAU AKUR DENGAN PAKATAN ATAU MEMILIH JALAN UNTUK KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT.
    PAKATAN TIDAK MEMERLUKAN PAS TETAPI HANYA PAS SAHAJA YANG INGINKAN DENGAN PAKATAN, MAKA HADI AWANG MESTI AKUR KEPUTUSAN YANG DIBUAT PADA 8 JANUARI 2013 YANG LALU. KEPUTUSAN PAKATAN ADALAH MUKTAMAD MESTI AKUR PADA KEPUTUSAN TERSEBUT. JANGAN MELACURKAN MAJLIS PRESIDEN PAKATAN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping