Selasa, Januari 29, 2013


Badan Narkotik Nasional (BNN) Indonesia tidak menolak kemungkinan penganjuran pesta dadah di kediaman artis popular Raffi Ahmad malam minggu lalu didalangi sindiket.

BNN sehingga hari ini masih belum mendedahkan identiti lima daripada 17 orang yang ditahan di rumah pengacara program hiburan terkenal itu.

Selain Raffi, tiga artis lain yang kini sedang disiasat BNN ialah pelakon dan penyanyi terkenal, Irwansyah dan isterinya, Zaskia Sungkar serta Wanda Hamidah.

Pelakon dan penyanyi popular Indonesia, Irwansyah dan isterinya, Zaskia Sungkar dibebaskan oleh Badan Narkotik Nasional (BNN) setelah didapati tidak bersalah atas dakwaan penyalahgunaan dadah.

Menurut portal berita inilah.com, pasangan suami isteri itu dikhabarkan tidak mengetahui berhubung terdapatnya penggunaan dadah pada majlis keraian yang diadakan di rumah rakan pelakon, Raffi Ahmad.

“Alhamdulillah, kami sudah dibebaskan daripada tuduhan itu. Sewaktu kami tiba ke lokasi majlis tersebut sudah terdapat pegawai-pegawai daripada BNN," kata Zaskia.

Selain Irwansyah, Zaskia dan Raffi, selebriti lain yang turut ditahan dalam serbuan BNN pada Ahad lalu itu termasuklah Wanda Hamidah.

Ps: Mujur la kat Malaysia ni tak de cerita macam ni ek. Kalau ada pun, mungkin cerita yang macam ni kot. Nak tau selanjutnya, KLIK KAT SINI.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping