Jumaat, Mac 15, 2013


Halamak!!! Apa kes ni? Lepas satu - satu terbongkar siri pendedahan mengenai hubung-kait puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam isu di Lahad Datu?

Sebelum ni, yang kita tau, laporan perisikan Filipina hanya sebut pasal pemimpin yang menyokong Si Ketua Penipu tu. Sekarang, baru diorang sebut nama.

Dan siapa sangka. Dalam ramai - ramai pemimpin yang terlibat, nama Si Assmin tu jugak yang timbul. Perkara tu pun dilaporkan oleh media Filipina sendiri.


Selepas mendedahkan laporan perisikan tentera Filipina berkenaan kaitan pihak pembangkang di Malaysia dengan kejadian pencerobohan Tentera Kesultanan Sulu di Sabah, Inquirer News kini memetik bahawa Azmin Ali disyaki antara menjadi dalang kejadian tersebut.

Memetik laporan dari akhbar The New Straits Times, media Filipina berkenaan mengatakan bahawa Naib Presiden PKR itu kini antara yang disyaki selain dari Jeffry Kitingan dan juga Anwar Ibrahim.

Azmin sebelum ini membuat kenyataan didalam media bahawa Anwar tidak sepatutnya dikaitkan dengan kejadian pencerobohan Tentera Kesultanan Sulu di Sabah. Azmin juga mengecam tindakan media Malaysia yang mengaitkan Ketua Pembangkang itu didalam kejadian berdarah tersebut.

Walaupun Anwar tak menafikan kenyataan yang dikeluarkan oleh perisikan Filipina dan pendedahan oleh pihak Reuters berkenaan penglibatannya dengan agenda pencerobohan di Sabah, beliau kini bertindak menyaman pihak Utusan Malaysia serta TV3 yang menyiarkan pendedahan terbabit. ~ MPP News 

Nah!!! Sekarang semuanya dah cukup jelas. Baru la kita tau kenapa Si Assmin tu marah sangat bila orang kaitkan nama Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Patut la dia beria - ia benar mempertikaikan pendedahan yang dibuat oleh WikiLeaks. Rupanya, dia pun ada kaitan jugak la ye. Dia pun nak jadi pengkhianat Negara?

Tapi, tak heran beb. Kalau setakat Si Assmin ni, kita tak pelik sangat. Dah memang perangai dia macam tu. Sedangkan dengan ibu sendiri pun dia sanggup derhaka, inikan pulak kesetiaan dia kepada Negara. Yang dia setia pada Si Ketua Penipu tu je!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping