Khamis, Mei 02, 2013


Halamak ai!!! Ini dah kes bahaya dah ni. Lantaran terlalu lantang Si Nurul Izzah tu mengadu domba dan buat cerita yang bukan - bukan, dah tak pasal - pasal dia diberikan amaran.

Tapi, Si Nurul Izzah tu tak boleh nak marah orang lain sebab ini semua salah dia sendiri. Bukan orang lain suruh dia pergi sebar cerita yang entah apa - apa tu.

Bila dah kantoi, baru la dia tau langit tu tinggi atau rendah. Maa dia buat hari tu, semua ni dia tak fikir. Yang penting bagi dia ialah sebar fitnah tu dulu.

Sebelum ini, Si Nurul Izzah tu tampil dan membuat dakwaan kononnya pihak SPR sengaja menipu pengundi apabila dia mendedahkan kononnya dakwat kekal tu boleh tanggal.

Siapa tengkorak yang mintak dakwat Kekal tu hari tu? Bukan ke puak - puak Pakatan Haramjadah dan BERSHIT tu jugak yang dok desak?

Sekarang diorang pulak nak pertikaikan perkara tersebut? Memang sah puak - puak Pakatan Haramjadah ni suka buat kerja yang mengabihkan masa.

Dalam dakwaan Si Nurul Izzah tu sebelum ini, dia turut memperlihatkan gambar seorang anggota tentera menunjukkan jarinya yang sudah dicalit.

Kemudian, Si Nurul Izzah dan pasangan 'gelap'nya, Si Tian Chuak tu buat laporan Polis berkaitan perkara tersebut sambil mendesak pihak SPR membuat penjelasan.

Apa yang menariknya, Si Nurul Izzah atau pun Si Tian Chuak tu tak pulak bawak anggota tentera yang diorang jadikan mangsa tu sekali. Kenapa dia tak bawak?

Hakikatnya, kita dah tau. Ini semua hanya taktik puak - puak Pakatan tu nak mewujudkan kesangsian dikalangan rakyat mengenai ketelusan SPR.

Namun, Allah S.W.T sentiasa dipihak yang benar. Kebenaran itu terserlah jua akhirnya apabila anggota tentera yang dikaitkan oleh Nurul Izzah membuat penjelasan.

Rupanya, dia dah jadi mangsa Politik Kotor SiNurul Izzah tu. Dia sendiri pun tak tau apa agenda Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Sekarang dia dah tau.

Tu pasal la dia bagi amaran kepada Si Nurul Izzah tu agar jangan mengulangi perkara tersebut. Kalau nak kotor, biar la Si Nurul Izzah tu je yang kotor. Jangan la nak libatkan orang lain pulak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping