Khamis, Mei 02, 2013


Halamak ai!!! Baru sehari dua yang lepas kita cerita pasal keinginan bekas suami Si Ostazah Pening tu nak rujuk balik dengan dia. Dah keluar pulak cerita ni.

Macam mana ini boleh berlaku? Kenapa pulak dia kena tahan Polis? Katanya dia kena tahan sewaktu nak melarikan diri ke luar Negara.

Dilaporkan melalui laman Facebook Keldai Daily, Si Milosuam tu dah kena tahan dek Polis dan telah dibawa ke balai untuk disoal siasat. Peguam PKR pun dah konfirmkan.
Peguam PKR, R Sivarasa mengesahkan makluman mengenai penahanan blogger Milo Suam malam tadi dan ketika ini pihaknya sedang berusaha mendapatkan maklumat daripada pihak polis sebelum dapat mengambil tindakan selanjutnya.

“Barisan peguam sedang cuba mendapatkan respons dari pihak polis pagi ini sebelum bincang langkah seterusnya yang perlu diambil.

“Saya akan maklumkan perkembangan mengenai perkara ini sejam lagi."

Sementara itu, satu kenyataan ringkas oleh Biro Komunikasi PKR lewat malam tadi memaklumkan penahanan Milo Suam atau nama sebenarnya Yusuf Al Siddique Suratman, 29, oleh pihak polis dan dibawa ke Bukit Aman.

Menurut kenyataan media itu juga, pihak polis juga berada di hadapan Ibu Pejabat Keadilan di Merchant Square, Petaling Jaya.

Sebelum ini dua laporan polis dibuat terhadap pengendali blog Milo Suam yang sebelum ini menyiarkan artikel dan gambar palsu yang mendakwa anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengundi lebih awal dari tarikh sepatutnya.
Setentunya korang semua pun sedia maklum. Blogger Pencacai macam Pakatan Haramjadah ni semuanya setakat pandai pusing cerita je. 

Walaupun tak de bukti, diorang main belasah ikut suka hati. Mungkin disebabkan itulah dia kena tahan dek Polis. Heh! Sekarang kita tengok la sejauh mana Keberanian diorang.

Hari tu sibuk sangat diorang suruh blogger Pro Barisan dedahkan identiti sendiri dan jangan berselindung disebalik nama pena. Sekarang kita tengok gelagat diorang pulak. Tapi jangan pelik la beb. Diorang ni banyak duit boleh bayar saman!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. pu**m*k punya sial....fitnah...banyak talan makanan haram...patut lah spt otak udang..hati jd gelap..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping