Khamis, Mei 09, 2013

"Alamak! Macam mana boleh kantoi ni???"
Nah!!! Dibawah ni merupakan kiriman email dari seorang sahabat SH yang menguatkan lagi dakwaan bahawa kaum Cina telah ditipu oleh Anwar.

Surat ini katanya telah disebarkan dan dijadikan sebagai bahan sepanjang tempoh berkempen dikawasan - kawasan yang majoritinya berbangsa Cina.

Mungkinkah ini sebab kenapa pengundi Cina berubah hati dan mengundi DAPigs dalam Pilihan Raya Umum yang lalu? Adakah itu sebab kenapa mereka tidak mengundi BN?

Klik untuk besarkan imej
Jelas, isi kandungan surat tersebut sendiri menyebut yang Si Ketua Penipu tu berjanji akan menjadi Perdana Menteri bagi tempoh dua (2) tahun sahaja.

Selepas itu, jawatan PM akan diserahkan kepada Guan Eng diatas kredebilitinya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Sebab itu pengundi Cina pun berpaling tadah.

Perkara ini tidak mustahil dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu dengan puak - puak Pakatan Haramjadah. Lagi pun diorang dah cakap nak tawan Putrajaya 'At All Cost'!!!

Sekarang, apabila Pakatan GAGAL untuk merampas Putrajaya seperti yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu, baru la diorang tersedar.

Baru la diorang tau yang kemenangan BN mampu diperolehi walaupun tanpa sokongan dari bangsa mereka. Kini mereka sudah terdesak. Kini mereka mula tersedar.

Dan mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu dengan Kit Siang sibuk nak mengubah perhatian rakyat dari mengetahui perkara sebenar.

Mereka jelas dalam keadaan yang tidak terkeruan dan cuba untuk menutup kesilapan yang telah dilakukan. Mereka kini sudah menjadi sasaran.

Nah!!! Pun masih jugak kita nak beri kepercayaan kepada Si Ketua Penipu tu? Masih jugak kita nak bergantung harap kepada Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri? Itu, korang renungkan la sendiri!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. manusia bernama anua sangat berbahaya boleh membakar sentimen perkauman,jelas PRU 13 ini merupakan PRU yang paling teruk dan akan menjadi barah jika pihak keselamatan tidak mengambil langkah langkah yg sepatut nya.kami rakyat Malaysia yg cinta keamanan tidak mahu berlaku huru hara di bumi Malaysia ni,anua tidak gentlemen,hanya rakus hendakkan kuasa aja,hormati lah dengan rakyat yang menyokong BN kami juga ada hak,kalau kami diberi peluang buat perhimpunan 3 kali stadium Bukit
    Jalil pun tak cukup,tapi utk apa? kami rakyat inginkan kerharmonian dan keamanan,cukup cukup lah tu..

    BalasPadam
  2. pergi cari penerima surat tu... wujud ke alamat tu? betul ke dia terima surat tu?

    BalasPadam
  3. Yang pasti cina dah kena pusing...
    Sekarang kita sudah tau lu orang sudah main bangsat...
    Mesti sekarang lu orang sangat marah sama ini celaka!!!
    Klau lu orang stay sama BN mesti bangsa lu orang takkan menyalak mcm sekarang...

    Pejuang Hamas...

    BalasPadam
  4. Nak kata "tertipu".. Tak pastilah. Malam tadi di Kelana Jaya, ramai kaum tersebut memenuhi stadium dan bersorak apabila LKS menyebut Najib sebagai "Syaitan sebenar".

    Ini semua drama orang Cina yang cuba menutup malu setelah niat dan hasrat mereka gagal dicapai dalam PRU2013.

    Jangan bersangka baik dengan mereka. Najib pun tertipu dengan penyertaan mereka dalam setiap aktiviti BN sehingga menyangka Cina berpihak kepadanya.

    Jangan biar pisang berbuah dua kali..

    BalasPadam
  5. Kenapa 2 tahun je?? kerana Malaysia dah muflis dalam tempoh tu, camna tak muflis, TOL HAPUS, PTPTN HAPUS, HARGA MINYAK TURUN, HARGA KERETA TURUN dan banyak janji yg perlu ditunaikan bila dah dah jadi PM. Bila dah muflis bagi kat CINA, Cina kan pandai cari Duit..

    BalasPadam
  6. Setuju dgn Ibrahim Nyior.
    Jgn tertipu lagi..

    BalasPadam
  7. ANWAR IBRAHIM MEMANG BODONG JADI BARUA DAP RACIST, LIM KIT SIANG/LIM GUAN ENG (BABI)
    ANWAR MASIH TAK SEDAR YG DIA DIPERGUNAKAN UTK TERUS MEMBERONTAK BANTAH KEPUTUSAN PRU13,
    LIM KIT SIANG DAH GILA MEROYAN NAK JADI TPM SEPERTI YG DIJANJIKAN ANWAR. TERNYATA DAP/LIM KIT SIANG BEGITU RACIST MENGELUARKAN KENYATAAN YG BERBAUR PERKAUMAN SEHINGGAKAN 95% KAUM CINA MENYOKONG DAP.
    SEDARLAH WAHAI ANWAR ALJUBURI AL LIWATI , ANDA SUDAH MEROSAKKAN PERPADUAN BANGSA MELAYU DAN MEROSAKAN NEGARA MALAYSIA.
    UTK SEMUA ORG MELAYU , JIKA ANDA CINTAKAN UMAT MELAYU, JGN SERTAI PERHIMPUNAN YG DIANJURKAN ANWAR INRAHIM. BIARLAH DIA DGN LIM KIT SIANG DAN BABI-BABI SERTA ANAK-ANAK BABI YG BEGITU GHAIRAH HENDAKAN PERDASNA MENTERI CINA.

    BalasPadam
  8. Sudah terang lagi bersuluh, sepatutnya bangsat macam ni biar merengkok dlm penjara sampai mampus, ini Pak Lah yg baik hati x bertempat keluarkan dia dari penjara! Pedihnya tak terkata....Ya Allah! Selamatkanlah bumi Malaysia yg bertuah ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping