Ahad, September 08, 2013


“Kesihatan lebih tertumpu kepada kedamaian dan jiwa yang tenang. Itu persediaan saya sekarang ke alam baqa’,” katanya mengakhiri pertemuan bersama The Malaysian Insider.
Categories:

8 ulasan:

  1. Akan di ingati sebagai pengkhianat..

    BalasPadam
  2. Pak Samad ni nak kena kitar semula nih.

    BalasPadam
  3. Persedian itu perlu..tp biarlah ianya tidak menyusahkan org lain

    BalasPadam
  4. TOK SAMI Said:
    Sayang seribu kali sayang Tok Samad tidak tahu menghargai apa yg di anugerahkan pada nya selama ini ! kerana dendam beliau sanggup diperalatkan oleh orang lain..Tok samad jadi mangsa Keadaan.

    BalasPadam
  5. Baca karya2 si tua serabai ni. Tak perasan ker yg dia ni dari dulu memang berjiwa komunis? Sasterawan Negara apa benda ni!!!!
    Aku dari dulu lagi tak setuju dan pertikaikan hasil tulisan dia ni.
    Karya2 dia paradoks. Dalam pada kerajaan bertungkus lumus
    nak memajukan bangsa (era 60an/70an) dia asyik menegatifkan
    usaha kerajaan. Ptuiii,,,,

    BalasPadam
  6. Cepat2 le mati,hidup pun menyusahkan orang buat apa.

    BalasPadam
  7. KARYA DIA PUN TAK BERAPA BAGUS SANGAT LAH....SEBAB MASA TU PENULIS TAK RAMAI MAKA NAMA NYA DIPILIH DAN DIMINATI....ITU SAJA,,KALAU SETAKAT BUKU SALINA TU BAPAK AKU PUN BOLEH BUAT MALAHAN LEBIH BAGUS DARI TU.....ORANG TUA NIH INGAT SASTERAWAN NEGARA YG DISANDANG TU HEBAT SANGAT...KALAU AKAL DAH TAK ADA DAN KALAU BODOH MENGALAHKAN BUDAK-BUDAK HINGUSAN INIKAH SASTERWAN NEGARA YG KITA BANGGAKAN.....DULU AKU ADA SIMPAN KOLEKSI PUISI DAN NOVEL DIA...SETELAH DIA JADI TOLOL NIH AKU DAH BAKAR SEMUA KARYA NYA.....

    BalasPadam
  8. Pak Samad sesat perjalanan seninya. Lalu dia menyesatkan bangsa, agama dan negaranya. Bangsa Melayu itu berbudi bahasa. Pak Samad akhir2 hidupnya tiada berbudi dan hilang bahasanya. Sayang sekali...rugi!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping