Sabtu, Oktober 26, 2013


Ai!!! Lain macam tempo puak - puak Parti Angguk Saja ni. Dah kemaruk sangat ke nak dapat sokongan dari kalangan pengundi sampai sanggup bunuh kawan sendiri?

Kenapa SH kata PAS buat demo Anti DAPigs? Sebab semua orang tau bahawa DAPigs merupakan diantara duri dalam daging yang melemahkan Rejim PAS di Kedah.


Sewaktu zaman Allahyarham Tan Sri Azizan Razak, puak - puak DAPigs ni la yang paling lantang mengkritik dan mempertikaikan semua tindakan yang dibuat oleh Tok Jan.

Jadi, tak heran la kalau ada dikalangan ahli - ahli PAS sendiri yang turut serta dalam demo yang diadakan petang tadi di Sungai Limau.


Kemungkinan ini lah peluang mereka untuk menunjukkan bahawa mereka juga menyampah dengan puak - puak DAPigs ni yang sengaja nak melaga - lagakan umat Islam di Malaysia.

Perkara tu tak mustahil beb memandangkan PAS selama hari ini terikat tangannya untuk terus memperjuangkan Islam sejak berkawan dengan DAPigs.


Sedikit sebanyak, ada dikalangan ahli mereka sendiri yang tak puas hati dengan pimpinan PAS Pusat yang dilihat semakin hari semakin lemah berdepan dengan DAPigs.

Maka, mungkin atas sebab itu diorang pun turut serta dalam kempen Anti DAPigs siang tadi. Tapi, apa boleh buat. Itulah akibatnya kalau suka sangat bersekongkol dengan puak - puak yang nak menjahanamkan Islam ni!!! - Gambar dari UM
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Demo bohong je bro. Nikan puak puak syiah lagi pembohong.

    BalasPadam
  2. DAP memang pandai menipu dgn penuh syahdu org melayu dgn mengunakan segala tipu muslihat dan secara halus sejak dari dulu lagi...yg menjadi kehairanan Pas boleh percaya pulak tu????

    BalasPadam
  3. Ini kes gabra. Capai itu tak kena, capai ini tak kena. Orang PAS terpaksa nak tunjuk kepada pengundi Sg. Limau bahawa dia juga marah dengan gelagat DAP. Kalau tak buat begitu, pengundi Sg. Limau tak akan pangkah PAS. Tapi, mesej yang pengundi Sg. Limau terima adalah sebaliknya.... oleh kerana PAS terus berselera berkawan dengan DAP, pengundi Sg. Limau akan tolak calon PAS dan beri undi kepada UMNO. Itu pun dengan syarat UMNO jangan beri muka dan kasi peruntukan kepada orang Cina yang kuat tipu dan khianat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping