Jumaat, Oktober 25, 2013


Jika semalam SH muat naikkan gambar calon BN jadi Imam solat berjemaah, meroyan - royan Pencacai Pakatan Haramjadah tu marah dalam wall fanpage SH.

Konon kata diorang gambar tu sekadar nak menunjuk - nunjuk. Kononnya kata diorang calon BN tu sekadar nak tunjuk yang dia tu alim. (Klik Sini)

Ayat tu keluar dari celah jari jemari puak - puak yang selama hari ini dok tayang gambar Si Nik Aziz tu kat dalam Facebook untuk mencari simpati dari kalangan rakyat.

Pun niat diorang sengaja nak menunjuk - nunjuk kononnya Si Nik Aziz tu zuhud sangat la orangnya. Padahal tu semua wayang depan orang belaka.

Dalam masa yang sama, Si Mahfuz Bean tu pun dok main wayang jugak. Hari tu dia ajak UMNO berkempen secara sihat. Tapi dibelakang dia pulak yang main bangsat. (Klik Sini)

Tak cukup dengan ceramah memaki hamun dan menabur fitnah yang bukan - bukan terhadap pihak Kerajaan. Termasuk la keluarga Datuk Paduka Mukhriz Mahathir.

Sekarang, diorang kantoi mempergunakan pulak bapa kepada Datuk Seri Jamil Khir Baharom. Kononnya nak tunjuk yang diorang ni 'Mesra Alam' la sangat.

Yang ini, tak nak pulak Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu kata Si Mahfuz Bean tu sengaja nak menunjuk -nunjuk? Tak de pulak diorang nak buat cerita yang bukan - bukan?

Kan nampak sangat puak - puak Pakatan Haramjadah dari Parti Angguk Saja ni memang suka cakap tak serupa bikin. Kot ye pun dah bawak Ajaran Sesat, jangan la nak jadi Munafik pulak!!!
YAN – Datuk Mukhriz Mahathir kesal dengan tindakan PAS yang cuba meraih simpati apabila mempolitikkan kunjungan mereka ke rumah bapa kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom yang diserang penyakit angin ahmar sejak tiga tahun lalu.

Menteri Besar Kedah itu berkata, tindakan calon PAS, Mohd Azam Abdul Samat bersama Naib Presidennya, Datuk Mahfuz Omar menziarahi Baharom Ramli, 77, di kediamannya di Kampung Ulu Sedaka menimbulkan tanda tanya khususnya mengenai keikhlasan dan motif disebalik tindakan tersebut.

“Ini soal keikhlasan, saya tertanya-tanya mengenai niat calon PAS apabila beliau menziarahi bapa kepada Datuk Seri Jamil Khir Baharom, kemudian ambil gambar dan terus muat naik (di internet),” katanya pada sidang media di Bilik Gerakan Barisan Nasional (BN) PRK Sungai Limau di sini, Jumaat.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping