Jumaat, Oktober 25, 2013


Hehehe... Tak sangka pulak yang gambar kat atas tu sahaja mampu membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu panas punggung tak tentu arah.

Mungkin inilah yang dikatakan 'Siapa Makan Cili, Dia Yang Rasa Pedas'. Hanya dengan sekeping gambar tu sahaja dah mampu membuatkan diorang meroyan.

Walhal, tajuk yang SH letak tu tak de la beria sangat perli ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Mungkin diorang memang alergik kot dengan situasi dalam gambar tu.

Mana tidaknya. SH siarkan gambar calon BN di Sungai Limau mengimamkan solat berjemaah dan buat tahlil untuk Allahyarham Tan Sri Azizan Razak.

Itu pun diorang tak boleh nak terima? Pun masih ramai jugak yang nak mempertikaikan perkara tersebut secara membabi buta? Semua tak boleh terima bila calon BN jadi imam?

Heran betul dengan perangai diorang ni kan. Bila bab orang UMNO/BN jadi imam, macam - macam komen negatif yang diberikan. Macam - macam dakwaan yang dibuat.

Ada yang siap kata SH sekadar nak 'menunjuk - nunjuk' yang calon BN tu seorang yang alim. Alamai ai brader!!! Lu cerita apa ni? Lu orang nak mengarut apa pasal?

Lu orang ingat lu orang tu bagus sangat ke? Maksum sangat sampai tak pernah buat kerja - kerja menunjuk - nunjuk ni? Tolong la!!! Sedar la diri sikit.

Yang selama hari ini diorang dok bangga tayang gambar pemimpin diorang kat dalam media sosial tu apa tujuannya? Bukan sebab nak menunjuk - nunjuk?

Siap ada yang bangga pulak bila Si Nik Aziz tu ambik wudhuk tepi sungai, solat atas rumput, tidur atas lantai, dan makan siap hirup kuah dalam pinggan.

Tu semua bukan niat nak menunjuk - nunjuk kononnya pemimpin diorang tu zuhud? Bukan saja nak riak dengan apa yang diorang ada? Alahai! Cliche' sungguh alasan diorang ni.

Hakikatnya, pencacai - pencacai PAS ni tak boleh terima jika ada orang lain lebih beriman dari pemimpin diorang. Itu je yang membuatkan diorang marah. Bukannya sebab gambar yang kat dalam Fanpage SH tu sangat pun!!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. BETUL KATA SH TU, PUAK PAS NI SUKA MENUNJUK-NUNJUK DAN APA KERJA YG MEREKA SEMUANYA TAK IKHLAS.......SAYA ORG KELATE PUN AMAT MALU SEBAB GAMBAR MENTERI BESAR @ NIK AZIZ ADA MERATA-RATA BUMI KELANTAN HATTA DALAM SEMAK SEKALI PUN.....MENGALAHKAN ARTIS ORANG TUA NI DIANGKAT OLEH PENGANUT AGAMA PAS...INI NAMA NYA NAK MENUNJUK NUNJUK DAN YANG LUCUNYA ORANG TUA NIH SUKA TERSENGIH SENGIH DIPUJA SEBEGITU RUPA........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping