Isnin, Disember 16, 2013


Alahai!!! Kesian - kesian. Hari ni banyak sungguh berita sedih yang kita dengar. Semuanya berlaku dalam satu hujung minggu pulak tu. Kesian betul.

Jika tadi, ada pemimpin Pakatan Haramjadah tu terpaksa berkawan dengan kambing, kali ini ada pulak yang meroyan macam orang baru lepas kena cerai.

Macam yang SH pernah cakap dulu la. Mungkin Amoi ni tiru perangai Si Ostazah Pening tu kot. Dia ni dah macam orang GILA TALAK dah gayanya. Tu pasal la dia jadi macam tu.

Tapi inilah hakikatnya. Amoi ni sebenarnya merupakan diantara 'Mangsa' yang telah dipergunakan oleh DAPigs demi kepentingan diri mereka sendiri.

Lepas puas DAPigs mempergunakan dia dan didapati tidak lagi memberi sebarang keuntungan kepada parti, maka Si Amoi ni dibiarkan begitu sahaja.

Itulah nilai keADILan yang dilaung - laungkan oleh DAPigs selama hari ini. Itulah akibatnya jika terlalu memberi kepercayaan kepada puak - puak DAPigs ni. Penyudahnya, kita jadi mangsa.

Perkara ni berlaku bukan pada orang lain. Tapi ianya berlaku kepada ahli malah pemimpin parti tu sendiri. Korang boleh bayang tak macam mana diorang boleh perlakukan kita yang tak de kaitan dengan diorang? Lagi teruk woo!!! Naya sapa yang percaya dengan DAPigs ni!!!
SHAH ALAM: Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Teratai, Jenice Lee, yang dipecat sebagai ahli DAP, membidas tindakan parti itu melarang beliau menghadiri konvensyen negeri sebagai pemerhati.

Lee mendakwa beliau telah memohon untuk menghadiri konvensyen tersebut sebagai pemerhati lima minggu lalu tetapi tidak mendapat sebarang maklum balas.

"Memikirkan ia tidak menjadi masalah, saya masuk ke dalam dan terkejut apabila beberapa pegawai menyuruh saya berhenti. Adalah tidak masuk akal untuk menghalang saya apabila beberapa wartawan dibenarkan untuk masuk.

"Saya boleh faham jika ruang tidak cukup tetapi dewan kelihatan kosong dan terdapat banyak tempat duduk kosong," kata Lee yang tiba di dewan konvensyen pada pukul 9 pagi.

Lee mengkritik parti itu kerana tidak menyenaraikan namanya dalam senarai kehadiran ke konvensyen tersebut.

"Berlaku beberapa pembohongan atau jika tidak mereka tidak akan membuang nama saya dalam senarai kehadiran konvensyen parti sebelum ini," katanya.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping