Selasa, Disember 17, 2013


Aduhai!!! Kesiannya tengok Si Nurul Izzah ni. beria - ia dia dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu menghasut rakyat agar turut serta dalam demo semalam.

Tapi hakikatnya, demo tu tak mendapat sambutan dari kalangan rakyat yang tinggal di Lembah Klang terutama di Kuala Lumpur. Hanya 1,000 orang je yang datang.

Nampak sangat la yang rakyat ni dah semakin muak dengan momokan Politiking yang melampau oleh pemimpin Pakatan Haramjadah tu. Setakat cakap je, baik tak payah.

Bak kata Si Haris Ibrahim ni la. Hakikatnya, yang turut serta tu pun hanya mencari 'Political Mileage' dan bukannya benar - benar nak bantu membela Kebajikan Rakyat.

Itu sebab rata - rata yang datang semalam hanya terdiri dari kalangan pemimpin - pemimpin Politik dan penyokong - penyokong mereka semata - mata.

Nasib la siapa yang dapat pemimpin macam tu ye tak. Nampak sangat la yang diorang tu semuanya kena main je dek pemimpin - pemimpin yang GILA mengejar Populariti dan bejuang demi kepentingan diri diorang sendiri!!!

Categories: ,

3 ulasan:

  1. 1000 orang ramai tu! singapura 400 orang pun gegar juga.
    semasa api kecil jangan dianggap mudah,bila sudah merebak takut tak terkawal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rakyat mana yg tak takut susah kalau dah hidup senang lenang, cuma kena pandai berjimatlah. Kalau kerajaan dah melampau lampau kita kan dah ada wakil pemimpin kita, tugas dia lah pebetulkan keadaan di Parlimen bukan nya dijalan raya. Tak malu ke pada bangsa lain?

      Padam
    2. Wa sokong lu bro.....wakil tu nk popular je bro

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping