Selasa, Disember 17, 2013


Amacam Rafizi? Berani tak dia nak sahut cabaran yang telah dibuat oleh Peguam Negara, Tan Sri Gani Patail tu? Kalau berani, jangan cakap banyak.

Tapi, kalau setakat berani buat tuduhan je, baik tak payah nak tunjuk Hero sangat la Rafizi oi! Buat mengabihkan masa je. Menambah dosa buat bekalan ke Neraka buat apa?

Selama hari ini, dia suka sangat nak jadi Juara, kononnya dia nak menegakkan Kebenaran. Sekarang Kebenaran dah ada didepan pintu dia sendiri. Berani tak dia kutip?

Tak payah nak susah - susah mintak kerjasama dengan orang luar yang belum tentu orang tu nak bagi. Ni tuan punya badan dah berbunyi. Lu tunggu apa lagi Rafizi oi!!!

Jangan tunjuk sangat PONDAN tu! Hari tu, orang cabar dia suruh umum berapa banyak gaji dan elaun serta peruntukan yang dia dapat, dia tak berani pulak nak umum.

Banyak pulak alasan dia bagi bila orang pertikaikan berapa banyak duit rakyat Selangor dia dah kebas sejak bertugas di Pejabat Punah-Sihat Eko-No-Money Selangor tu.

Pun dia masih lagi nak tunjuk yang dia masih ada Kemaluan untuk menegakkan Kebenaran? Tak payah la Rafizi oi!!! Nanti takut KEMALUAN diri sendiri je. Siapa pulak yang nak dibalun dek Si Ketua Penipu tu kalau Kemaluan dia hilang kelak!!!
KUALA LUMPUR: Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail sedia memberi surat kuasa kepada anggota Parlimen Pandan, Rafizi Ramli untuk memeriksa akaun bank di mana-mana negara, kononnya beliau menerima wang sogokan berkaitan tuntutan bertindih Pulau Batu Putih.

Dalam kenyataan empat perenggan di sini Isnin, Abdul Gani berkata, surat kuasa atau autoriti itu akan diberikan jika Rifizi mahu memeriksa akaun bank di mana-mana negara, termasuk di Hong Kong, kononnya berjuta-juta dolar dimasukkan ke atas nama beliau sebagai wang sogokan berkaitan kes itu yang didengar di Mahkamah Keadilan Antarabangsa (ICJ).

Beliau turut menjemput Rafizi, yang juga Pengarah Strategik PKR, ke pejabatnya pada bila-bila masa bagi mendapatkan surat kuasa jika mahu memeriksa akaun bank atau mana-mana institusi kewangan di mana-mana negara.

"Saya juga menafikan dengan keras dakwaan yang disebarkan ke atas saya sejak sebulan yang lalu, dan saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas semua yang terbabit menyebarkan dakwaan tidak berasas sama sekali ke atas saya," tegas beliau.
Categories: ,

2 ulasan:


  1. CER PERIKSA MASIH ADA TELOR TU LAGI TAK?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tersontot de. Lepas ni makan surat saman le.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping