Sabtu, Disember 14, 2013


Halamak ai!!! Berapa kali kita nak kantoikan Si Fuziah ni secara terang - terangan? Hari tu dia dah kantoi dah menabur fitnah dan mengadu domba pasal kejadian banjir di Kuantan.

Dalam video yang didedahkan sebelum ini memang nampak jelas yang Si Fuziah tu benar - benar cuba membohongi sidang Parlimen dengan tuduhan dan dakwaan yang tidak berasas. (KLIK SINI)

KONONnya, Si Fuziah tu kata tak de pun bantuan yang diberikan oleh pihak - pihak yang berkenaan untuk menyelamatkan mangsa banjir. Bomba tak de, Polis tak de. Semua tak de.

Kata Si Fuziah, dia mendapat laporan mengatakan KONONnya ada 4000 orang mangsa banjir yang tak dapat bantuan makan biarpun berada di Pusat Pemindahan banjir.

Tapi, jika kita lihat dalam 'timeline' dilaman Facebook Si Fuziah tu sebelum dia membawa usul ke Parlimen, dia sendiri kata yang 'Pihak Bertanggungjawab' sedang cuba sedaya upaya.


Nah!!! Kan nampak sangat yang Si Fuziah tu sebenarnya hanya cuba untuk memutar belitkan kenyataan dengan membuat dakwaan yang bukan - bukan?

Dekat dalam dewan, dia tuduh kata tak de orang pun yang ambik tindakan. Tapi kat dalam Facebook, ada pulak 'Pihak Bertanggungjawab' yang sedang cuba sedaya upaya ye tak.

Jelas nampak sangat yang Si Fuziah tu sendiri pun tak tau apa yang berlaku dalam kawasan dia pada ketika itu sebenarnya. Jadi, sebab tu la dia dengan mudah berubah - ubah membuat kenyataan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping