Isnin, Februari 03, 2014


Hish!!! Apa ke benda yang tak kena dengan Si Ahli Parlimen Temerloh ni? Dia pun nak meroyan jugak ke pasal isu Satay Kajang? Sampai siap buat seloka bagai.

Apa sebabnya dia meroyan macam tu dalam laman media sosial peribadi milik dia sendiri? Sekadar nak sindir orang yang tertentu atau dia memang ada masalah mental yang kronik?

Jika dilihat dari satu sudut, memang nampak sangat dia cuba nak sindir orang tertentu. Tu pasal la dia sibuk cerita pasal isu satay ni dalam status dia sendiri. Kalau tidak, apa pasal pulak dia nak sebut pasal satay tu.


Tinggal lagi, dia ni jenis manusia yang tak reti nak bercakap benar dan terus terang dengan rakyat. Maka sebab tu la dia menafikan perkara tersebut bila dihentam oleh orang lain.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni dah memang terlebih makan cili belaka masing - masing. Sampai dalam isu satay pun diorang mudah sangat terasa.

Itulah sifat RETORIK puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Bila diorang buat pada orang lain, semuanya dianggap sebagai bahan lawak. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tau pulak diorang nak meroyan tak tentu arah. Sekarang baru la Padan dengan Muka Diorang!!!
BARU-baru ini, apabila PKR mengumumkan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi calon parti itu dalam pilihan raya kecil akan datang di Kajang, penulis blog antipembangkang secara sinis berkata, antara benda akan diturunkan harga oleh Anwar adalah sate Kajang.

Ini kerana pembangkang kerap mengkritik kerajaan Barisan Nasional sebagai penyebab harga barangan di pasaran naik.

Tanpa sebarang maksud sinis, Sinar Harian cuba mengkaji, adakah benar harga sate boleh diturunkan, dari sudut perniagaan dan ekonomi? Jika boleh, tentu sekali ia adalah sesuatu yang menarik.
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping