Selasa, Februari 04, 2014


Tengahari tadi SH ada terbaca tajuk dalam laman twitter menceritakan mengenai Nyonya ni. Katanya, dia jadi macam tu sebab dia dah terlalu lama sangat kesunyian.

SH anggap ianya satu bahan lawak yang memang tak ingat dunia. Maklum la, Nyonya tu kan Andartu. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah. Semuanya gara - gara dia 'Gersang'.

Akibat terlalu 'Gersang' serta 'Kesunyian' tu la yang membuatkan Nyonya ni jadi mereng dan menyebabkan dia suka buat kerja - kerja yang tak berfaedah macam dalam video tu.

Dia bukannya sempat nak berfikir sama ada tindakan dia tu menghina orang lain atau pun tidak. Yang dia fikir hanya sekadar nak mengisi 'keGERASANGan' dia je.

Dia ingat tindakan dia tu lawak sangat la gamaknya. Dia ingat dia boleh buat orang gelak dengan Humor bertaraf Nyonya belakang jalan Chow Kit tu. Hakikatnya, tak de orang gelak pun.

Maka sekarang, bila ada orang buat desakan suruh pihak Polis ambik tindakan, baru la Si Nyonya Gersang dan kesunyian tu tersedar dari alam mimpi dia. Baru la dia nak berpijak dibumi yang nyata.

Tapi, tu pun dia masih nak meroyan jugak macam orang hilang akal sebab tak mampu nak terima kebenaran. Maka dia mula la nak menyalahkan orang itu dan ini. Macam - macam dakwaan yang dia buat.

Malah dia siap tuduh pihak Polis ni mengamalkan "Dwi-Standard" dalam menjalankan tugas mereka. Kononnya pihak Polis ni berat sebelah sebab tak buat siasatan pun terhadap pemimpin Barisan Nasional.

Eh Nyonya! Boleh tanya satu soalan tak? Ada ke pemimpin Barisan Nasional yang buat kerja macam tu dan disiarkan dalam Youtube? Kalau ada, meh tunjuk bukti la!!! Jangan cakap je pandai.

Orang lain semuanya masih boleh berfikir dengan waras. Tak de la macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang sering buat kerja yang bukan - bukan. Banyak lagi kerja yang dia boleh buat.

Selesaikan dulu masalah rakyat dikawasan dia. Jaga parti dia yang semakin hari semakin kucar kacir tu. Jangan sibuk nak cari publisiti murahan. Kot ye pun dia terasa kesunyian, jangan la buat kerja macam GAMPANG!!! Penyudahnya diri sendiri jugak yang malu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping