Khamis, Februari 06, 2014


"Syarikat Kafir Pun Tak Buat Begini!!!" Itu salah satu rintihan yang disiarkan dalam laman portal Pro Pakatan Haramjadah tu berikutan isu yang kini sedang melanda PKNS.

Ternyata, mereka sebenarnya menjadi mangsa kepada kerakusan serta nafsu liar puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Bukan orang lain yang ambik tindakan tersebut.

Tapi, sedar atau tidak, pemecatan hampir 30 orang kakitangan PKNS tu memang satu perancangan rapi yang telah disusun atur oleh puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu.

Kemungkinan diorang susun strategi agar dapat alasan yang kukuh untuk menyingkirkan Khalid Ibrahim dan menobatkan Si Ketua Penipu tu sebagai Menteri Besar yang baru.

Nak pulak bila diorang dah kehabisan modal untuk menarik kepercayaan dari kalangan pemimpin PAS yang jelas menolak Si Ketua Penipu tu untuk jadi Menteri Besar.

PAS sendiri dah nampak kerakusan Si Ketua Penipu tu nak merampas kuasa di Selangor. Maka dah tentu diorang perlu ambik tindakan drastik untuk meraih simpati dari mereka.

Jadi, tak mustahil sekiranya agenda memecat hampir 30 orang kakitangan PKNS ni merupakan salah satu strategi Politik Kotor yang dijalankan oleh diorang sendiri.

Melihat cara puak - puak Pakatan Haramjadah ni, memang nampak sangat la yang diorang ni lebih zalim dari puak - puak Yahudi di Israel. Sekurang - kurangnya, Yahudi tu aniaya kaum lain. Tapi diorang ni tak kira. Sesama sendiri pun sanggup disembelihnya hidup - hidup!!!


Categories: ,

2 ulasan:

  1. samalah tu,apa beza dengan umnu ngok korang tu,kawan dalam parti pon korang tikam dari blakang.

    BalasPadam
  2. Selepas ini akan ramai lagi kakitangan kontrak kerajaan negeri akan dihentikan khidmat mereka. Melayu shaja yang tergamak lakukan ini semua. Yang pelengkong anak sendiri, anak tiri, anak gelfren,anak jiran, Yang bakar tunang/kekasih, kapak kepala bapak, sembelih mak tua sebab tak dapat duit mau beli pil kuda dll adalah Melayu belaka....

    Jadi tak heran setakat hentikan kerja 24jam notis, itu simple punya kes, takda remose apa-apa asalkan pada kaum sendiri. Tapi bila tiba bab kaum Cina, kena berak atas kepala, kencing atas muka, kencing atas raja, diberi meterkedarah generik bakuteh puak-puak Melayu akan buka silat tari pulut dulu, cabut keris sarung balik begitulah berulang2 sehingga gendang berhenti atau habis tercabut anak rumput kena hentak tumit, atau pun Cina olok-olok minta maat (maaf)...setakat perabih boreh tu ajer.

    Nasib baik aku bukan Melayu, aku keturunan Kemboja Kompongcamalai.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping