Rabu, Februari 05, 2014


Pergh!!! Memang kejam gila beb. Kalau setakat sorang dua hari tu pun kita boleh anggap tindakan diorang ni sebagai satu tindakan yang kejam, ini dah cecah hampir 30 orang apa cerita?

Kezaliman apakah ini? Adakah puak - puak Pakatan Haramjadah di Selangor tu dah mula mengadaptasikan cara pemerintahan Zionis di Israel dalam pentadbiran mereka?

Pecat tanpa beri alasan dan sebab musabab ni apa kejadahnya. Jika ini masih tidak boleh dianggap sebagai satu kezaliman dan kekejaman yang mutlak, apa lagi boleh kita katakan?

Nah!!! Selama hari ini Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu selalu menuduh Kerajaan Barisan Nasional ni Zalim dan Kejam. Sanggup membebankan rakyat dengan pelbagai cara.

Sekarang, apa pulak pandangan diorang? Apa pulak kecaman yang diorang boleh perkatakan terhadap Rejim Pakatan Selangor tu sendiri? Takkan diorang nak diamkan diri pulak?

Takkan diorang nak pejamkan mata sedangkan dalam masa yang sama diorang kecam kata kos sara hidup di Malaysia ni semakin meningkat. Tapi persoalannya, apa tindakan Rejim Pakatan Selangor tu sendiri?

Adakah dengan cara memecat kakitangan PKNS ni boleh dianggap sebagai satu penyelesaian masalah kepada kemelut yang melanda parti tu sendiri? Adakah ini caranya diorang nak selesaikan masalah?

Sudah la penduduk di Kajang tu diorang jadikan mangsa kerakusan Kuasa dan Nafsu Politik Besar diorang. Sekarang giliran pekerja di PKNS pulak yang dijadikan mangsa. 

Pun masih lagi diorang nak dabik dada kata diorang ni memperjuangkan Kebajikan Rakyat? Nak jaga pekerja di anak syarikat milik Rejim sendiri diri pun diorang tak mampu, macam mana diorang nak jaga Kebajikan Negara? Kalau ini la caranya diorang nak memerintah, alamat jahanam la jawabnya!!! Mau dijualnya Malaysia ni!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Kalau ikut ayat standatd PAS, bila yg buat keje mcm tu adalah UMNO, terus cop kerajaan UMNO zalim. Tpi bile yg buat tu rakan sebantal PAS, boleh plak buat dunno. Ada ka pemimpin2 PAS nk komen. Aku yakin xkn ade sorang pn. Betul2 double standard.

    BalasPadam
  2. jawatan kontrak tak disambung perkhidmatan kadangkala dikatakan orang dipecat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maka, apa tindakan Rejim Pakatan Selangor? Kenapa tak disambung kontrak tersebut jika mereka benar - benar nak jaga kebajikan rakyat? Jangan sekadar RETORIK bila dalam perjuangan mereka sendiri.

      Padam
    2. apa yang kita paham mereka di pecat, jika ini benar ianya salah dari undang undang pekerja, mesti ada notis sebulan atau satu hari dengan dibayar gaji. tapi atas perikemanusiaan, adakah ini patut di lakukan,tak boleh ke mereka di tempatkan ke jabatan lain, atau sebagainya, kerajaan patut menyediakan pekerjaan untuk rakyat bukan mengurangkan pekerjaan, kalau Selangor claim Negeri kaya raya tentu dapat generate banyak peluang pekerjaan, masa ni soal harga barang naik, kenapa kerajaan Selangor tak buka mall atau shopping centre yang besar dan beri pekerjaan pada orang oang ni, buka macam macam pusat perniagaan atas nama anak syarikat kerajaan... so the kerajaan mana mana negeri... dahulukan rakyat, rakyat yang memileh kamu..

      Padam
  3. MAKA PECAH TEMBELANG SIKIT DEMI SEDIKIT BAGAIMANA PKR & KONCO, KRONI MENYAMUN NEGERI SELANGOR. LETAK KRONI-KRONI PR DALAM SYARIKAT-SYARIKAT NEGERI SELANGOR. PADAN LER KITA TENGOK PENYOKONG-PENYOKONG PKR DAH BERGAYA ORANG KAYA. RUPA NYA MEREKA MELACUR PKNS......

    BalasPadam
  4. Betul ka kontrak mereka telah tamat dan tidak diperbaharui? Atau mereka dipecat sebelum tamat kontrak mereka? Kenapa dilakukan dgn cara mengejut sehingga kakitangan2 itu sendiri terpinga2? Betul ke mereka org2 Azmin Ali?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping