Khamis, Mei 01, 2014


La!!! Baru hari ni ke dia sedar Si Tian Chuak tu memang seorang Kaki Penipu? Selama hari ini, orang bagitau, kenapa dia tak nak percaya?

Dah banyak kali dah orang ingatkan. Jangan percaya sangat dengan puak - puak PKR ni. Diorang ni kuat menipu. Sedangkan ahli sendiri pun diorang tipu. Inikan pulak orang BONGOK macam Si Guan Eng tu!!! Baru la padan. Si Penipu Tipu Si Penyangak!!!
DAP membidas  Naib Presiden PKR Tian Chua kerana "berbohong" bahawa Pakatan Rakyat (PR) dan DAP bersetuju untuk PAS melaksanakan hudud hanya di Kelantan dan Terengganu.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata parti itu berpendapat ia "tidak bertanggungjawab, salah dan tidak beretika" bagi Tian Chua mengheret DAP menerima pendiriannya menyokong PAS dalam melaksanakan undang-undang hudud di Kelantan dan Terengganu, tetapi tidak di negeri lain.

Beliau berkata, pemimpin DAP terkejut apabila Tian Chua mengisytiharkan dalam akhbar-akhbar Cina bahawa pelaksanaan undang-undang hudud di Kelantan dan Terengganu adalah dasar PR kerana ia disepakati oleh PR dan DAP.

"Pembohongan Tian Chua diberi liputan meluas dalam media arus perdana walaupun ia tidak disokong oleh fakta atau sebarang dokumentasi.

"Saya secara peribadi bercakap dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menyampaikan kemarahan kepimpinan DAP di atas pembohongan yang disebarkan Tian Chua," kata beliau dalam satu kenyataan hari ini.

“Anwar mengesahkan dalam kedua-dua perbualan peribadinya dengan saya dan kenyataan awam semalam bahawa DAP secara konsisten menentang pelaksanaan undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan,” katanya.

"Para pemimpin DAP berharap Tian Chua berhenti mengulangi pembohongan tersebut memandangkan Anwar secara terbuka mengesahkan DAP tidak pernah bersetuju dengan pelaksanaan undang-undang hudud oleh PAS," katanya.

"Tian Chua dan lain-lain pemimpin PKR bukan Islam ada hak untuk menyokong PAS melaksanakan undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan.


"Bagaimanapun mereka tidak perlu mengheret DAP turun ke tahap yang sama seperti mereka untuk mewajarkan sokongan mereka terhadap PAS," katanya.
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. "Para pemimpin DAP berharap Tian Chua berhenti mengulangi pembohongan tersebut memandangkan Anwar secara terbuka mengesahkan DAP tidak pernah bersetuju dengan pelaksanaan undang-undang hudud oleh PAS," katanya.

    --Hahaha....semenjak bila si nwar boleh dijadikan rujukan untuk mengesahkan sesuatu? Nwar kan PENIPU NOMBOR 1 dunia ni!! Takde orang lain ke si guan eng to boleh merujuk untuk pengesahan?
    Apa apa pun....pakatoon tetap kartoon. Si guan eng, si nwar dan si tian chuak......sebijik macam THE THREE STOOGES!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia tanya anu ar pasai dia call itu kapal x jawb...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping