Ahad, Mei 04, 2014


Amacam? Ada berani tak puak - puak DAPigs tu nak beri laluan kepada PAS untuk meletakkan calon mereka bertanding di Bukit Gelugor?

Kalau kita tengok kesepakatan PAS dan DAPigs di Pulau Pinang menjadi "MESRA" dek kerana Si Mat Syabun ni jugak. Jadi tak salah sekiranya DAPigs bagi peluang kepada dia.

Lagi pun, Si Guan Eng tu sendiri menganggap Si Mat Syabun tu sebagai 'saudara mara' dia. Malah Si Guan Eng tu siap panggil Mat Syabun tu 'Abang'.


Tambahan pulak, yang mencetuskan idea serta ilham supaya Si Guan Eng tu bagi laluan kepada Mat Syabun pun bukan orang lain. Dari kalangan Pakatan Haramjadah tu jugak.

Sebuah blog Pro Pakatan dilihat cuba mendesak DAPigs dan Si Guan Eng tu agar memberi peluang kepada Si Mat Syabun menggantikan Karpal di Bukit Gelugor. 

Dan cadangan serta desakan itu juga turut disokong oleh seorang pengamal media sosial bernama 'Michael Chiang' yang turut dimuat naik dalam blog tersebut. Katanya:
 
"MCA pun cuak tengok mereka kalah dengan majoriti 42, 706 undi."

"DESAKAN rakyat mungkin DAP boleh beri peluang MAT SABU bertanding di Bukit Gelugor."
Jadi, sekarang ni kita tunggu. Apa pulak respon dari kedua - dua belah pihak. Adakah mereka bersetuju agar Si Mat Syabun tu bertanding di Bukit Gelugor atau  sebaliknya? Takkan la tempat diorang menang besar pun tak boleh nak dikongsi dengan PAS!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Ini lah bahasa sebenar Pukimak Mamak Tongkang Madir, ingat dia yang betui semua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenape bro? Mak ko dulu kene rogol ngan mamak ke? Takkan tu salah Tun Mahathir..Anu mak ko yg gatal sgt tu..dpt plak hasil hampas mcm ko..bala2

      Padam
  2. Jangan lupa.. ini parti anak bapak sedara mara.. mana bole bagi dinasti la8n wooo... tarak.. tarak bley wooo..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping