Ahad, Mei 11, 2014


Kesian beb!! Tak sangka pulak dikalangan ahli PKR ni juga turut mengamalkan dasar Keadilan Songsang sesama sendiri seperti mana yang dilakukan terhadap pihak luar.

Jika sebelum ini, PKR sering kali menuduh Si Mangsa sebagai penjenayah dan Si Penjenayah itu sebagai Hero yang perlu dibanggakan oleh semua pihak.

Sebagai contoh kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful. Bagi mereka, yang bersalah tu Saiful sebab membenarkan dirinya diliwat oleh Si Ketua Penipu tu.

Tapi dalam senario kali ini, seorang calon bagi pemilihan parti pulak yang jadi mangsa namun tetap dianggap sebagai Pesalah walaupun dia tak buat apa - apa.

Calon tersebut mempertikaikan tindakan Jawatankuasa Pemilihan Parti yang dikatakan mahu memberi surat amaran diatas tuduhan ugut yang diterimanya sebelum ini.
"Saya belum dapat apa-apa surat lagi. Tapi saya dah memanggil saya minggu lepas. JPP kata akan memberikan amaran kepada Haji Mustapha.

"Tak perlu bagi saya surat amaran. Saya tak salah, kenapa nak beri sata surat amaran? Saya tak ugut siapa-siapa. Saya hanya bawa kebenaran.

"Saya pengadu dan saya gunakan proses yang betul, lapor pada JPP dan saya gunakan media macam Antarapos yang ikuti perkembangan berita," ujar Manikavasagam.
Heh! Kan pelik tu? Memang tonggang terbalik sungguh puak - puak PKR ni rupanya. Semuanya songsang belaka sampai sesama sendiri pun naik pening.

Yang paling kelakar ialah apabila calon tersebut juga turut mempersoalkan dasar perjuangan Kebebasan Media yang sering dilaung - laungkan oleh PKR selama hari ini.
"Selalu PKR kata kebebasan media, ini saya bawa (pengetahuan) media supaya lain kali tidak akan berlaku kepada anggota PKR yang lain," katanya lagi.
Mungkin itulah bahananya sebab suka sangat menyokong seorang pemimpin yang mengamalkan gaya hidup seksualiti songsang. Penyudahnya, diorang sendiri jugak yang kena liwat!!! Baru la Padan Muka diorang!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. ...ini konsisten dengan ketua dan rakan2 nya...

    BalasPadam
  2. Mana ada gado maa. Semua pusat undi ada aman dan sejahtera maa. Qpqsal umno kata ada macau bilau maa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping