Isnin, Julai 21, 2014


Peperangan di Gaza antara Palestin dan Israel sememangnya menarik perhatian masyarakat dunia termasuklah dikalangan artis dan selebriti antarabangsa. 

Jika tempoh hari disiarkan artikel berkaitan dengan artis yang lantang mengkritik tindakan tidak berperikemanusiaan Rejim Zionist serta sokongan Amerika terhadap mereka.

Kalau sebelum ini penyanyi Rihanna telah melahirkan sokongannya dengan menggunakan hashtag #FreePalestine sehingga mendapat kecaman jutaan peminatnya.

Kali ini tiba giliran Selena Gomez mengalami nasib yang serupa apabila menunjukkan tanda simpati terhadap nasib yang menimpa rakyat Palestin di Gaza dalam Instagram. Katanya;

"Please pray for those families and babies today. Please always remember what’s important in life. It’s not any of this. We are here to help, inspire and love. Be that change. #wearethenextgeneration."

Hanya disebabkan itu sahaja, Selena Gomez telah dikecam hebat oleh jutaan peminat - peminatnya yang menyokong Rejin Zionist Israel tu.

Membaca komen-komen yang diterima olehnya pasti membuatkan Selena terasa cuak sampai ada yang siap buat ugutan untuk membunuh dia lagi. 

Namun di dalam gambar seterusnya, Selena menerangkan yang dia tidak menyokong mana-mana pihak cuma mahukan keamanan dan keperimanusiaan sahaja.

"And of course to be clear, I am not picking any sides. I am praying for peace and humanity for all!"

Tapi setidak - tidaknya, Si Selena Gomez ni sedar juga mengenai isu - isu semasa yang sedang berlaku di Gaza dan nasib malang yang menimpa rakyat Palestin pada ketika ini.

Namun malangnya, di Malaysia ni ada dikalangan rakyat yang dilihat tak prihatin lansung terhadap apa yang berlaku di bumi Palestin tu biarpun dia seorang Islam.

Apa yang penting hanya kepentingan Politik semata - mata. Maka sebab itu sampai hari ini diorang hanya mendiamkan diri dan tak berani nak kecam keganasan Israel tu. Takut sekutu kuat diorang marah. Nanti tak dapat la dana nak ber-Politik!!! - seterusnya...
Categories:

2 ulasan:

  1. Wardina BITCH takde komen ke pasal peperangan di Gaza? She is a purebreed BITCH!

    BalasPadam
  2. Wardina tu agen yahudi..xkan xtahu kot..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping