Ahad, Julai 27, 2014


Hehehe!!! Malam ni semua hantu - hantu yang diikat dah mula balik ke tempat masing - masing. Jadi tak heran la kenapa Si Rafizi tu meroyan tak tentu arah.

Orang lain sibuk bertakbir dari rumah ke rumah. Tapi Si Rafizi ni masih lagi meroyan diluar pagar pejabat SUK Selangor sambil menyalak - nyalak macam Anjing Gila.

Nampak gayanya, dia masih lagi tak puas hati dengan pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang berhubung isu kedudukan kerusi Menteri Besar Selangor sebelum ini.

Hadi Awang dalam kenyataan terbukanya kelmarin menegaskan bahawa dia masih menyokong Khalid untuk terus kekal sebagai MB Selangor berdasarkan prestasinya.

Malah, Si Hadi Awang tu juga turut menjelaskan bahawa Si Khalid Ibrahim tu tak pernah mengkhianati amanah dan tanggungjawab yang telah diberikan kepada dia.

Malah Si Hadi Awang tu juga menganggap tindakan pihak yang mahu menggugurkan Khalid sebagai Menteri Besar bukan atas sebab nak menjaga kepentingan rakyat.

Jadi persoalannya, kenapa pulak Si Rafizi tu nak meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal dan masih tak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan?

Kenapa pulak dia masih lagi nak menagih penjelasan dari Hadi Awang sedangkan dalam kenyataan yang dibuat Presiden PAS sebelum ni dah cukup jelas?

Heh! Yang sebenarnya, Si Rafizi tu jadi tak tentu arah sebab semua perancangan untuk menukar Menteri Besar Selangor ni ada atas bahu dia sendiri.

Dia yang merencanakan gerakan untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu dalam agenda Langkah Kajang. Jadi, sebab itu dia TERPAKSA juga melaksanakannya.

Nak pulak bila ramai penyokong diperingkat bawahan mula mempersoalkan rancangan yang direncanakan dalam agenda Langkah Kajang tu membawa kemusnahan dalam parti.

Dan majoriti dikalangan ahli diperingkat akar umbi mahu Si Rafizi tu bertanggungjawab. Diorang nak Si Rafizi tu meletakkan jawatan sebagai Pengarah Strategi PKR.

Tapi biasa la. Mana nak Si Rafizi tu letak jawatan dia. Kalau dia letak jawatan, maknanya dia mengakui bahawa dia dah buat satu kesilapan besar. Mana dia nak letak muka nanti.

Makanya, Si Rafizi tu takkan berani nak ambik sikap bertanggungjawab terhadap keGAGALan yang telah dia buat sebelum ini sebab dia terlalu PONDAN untuk mengakui kesilapan dia sendiri!!! Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. PONDAN ni tahu bila abang non dia kena humban masuk penjara, dia dah takde sapa nak "jaga" kedudukan dia dalam PKR.

    LINGKUP la engkau, PONDAN oi!!!!

    PONDAN AAAWWW dengan KAJANG MOVE yang tersangat bodoh!

    BalasPadam
  2. Rafizi....Rafizi.... meroyan x abis2..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping