Sabtu, Julai 26, 2014


Heh! Masih lagi ada pihak yang tak puas hati mempertikaikan pendirian yang dibuat oleh Presiden PAS berhubung isu kedudukan Menteri Besar Selangor sebelum ini.

Malah, ada dikalangan pemimpin kanan PAS sendiri pun secara terang - terangan menyifatkan pendirian tersebut TIDAK MEWAKILI PAS secara keseluruhan.

Sambil menyifatkan sedemikian, Ketua Penerangan PAS Pusat, Si Mahfuz Bean tu boleh kata yang dia tak tau lansung mengenai perkara tersebut.

Persoalannya, kenapa Hadi Awang bertindak sedemikian? Ada yang buat dakwaan kononnya ini bukan kali pertama Si Hadi Awang tu menentang keputusan Pakatan.

Sebaliknya, sebelum ini pun Si Hadi Awang tu dah banyak kali melawan arus dalam keputusan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu secara terbuka.

Salah satu contoh yang diberikan ialah mengenai kempen 16 September yang dicanangkan oleh Si Ketua Penipu tu dalam agenda "Lompat Parti" sebelum ini.

Katanya, pada ketika itu, Si Hadi Awang ni juga yang menjadi batu penghalang kepada usaha untuk merampas Kerajaan Barisan Nasional melalui 'Pintu Belakang'.

Biarpun yang buat kenyataan bahawa agenda 16 September itu dinyatakan oleh Pak Mus dalam Harakah, namun ianya dikatakan mendapat restu dari Hadi Awang sendiri.

Tak lupa jugak nama Hadi Awang turut dikaitkan dengan agenda untuk menobatkan Si Ketua Penipu tu sebagai Perdana Menteri sebelum Pilihan Raya Umum ke-13.

Menjelang saat itu, PAS didakwa membuat 'Pusingan U' dengan menukarkan nama Perdana Menteri kepada Tengku Razaliegh secara senyap - senyap.

Nah!!! Sekarang persoalannya, kenapa Si Hadi Awang tu bertindak sedemikian rupa? Adakah kerana dia dengki dengan Si Ketua Penipu tu?

Atau adakah Si Hadi Awang tu kenal sangat dengan perangai 'Songsang' Si Ketua Penipu tu yang dilihat terlalu ghairah untuk mendapatkan kuasa?

Tidak hairan jika perkara itu menjadi sebab musabab kenapa Si Hadi Awang tu menolak cadangan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu secara terbuka.

Tapi apa nak heran ye tak. Sedangkan mendiang Karpal sendiri pun pernah mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu memang seorang 'Pengamal Seks Songsang' didalam mahkamah. Jadi, takkan pulak Si Hadi Awang tu nak ikut cakap seorang Peliwat!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Aku tak sabar si Ketum Peliwat dan Raja Penipu ni mampus dalam penjara!!! Pengkhianat macam laknat ni, tak kan kesampaian hajatnya nak mengetuai negara Islam ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang betul, org kalau dah gila kuasa mengutamakan nafsu dari pertimbangan akal.

      Padam
  2. hadi masih kuat dengan islamnya, tapi dek sebab orang dalam PAS bukan dari orang ugama, sabu, mahfusz dan lain lain seangkatang dengan nya susah hadi nak buka mulut, tapi kalau orang PAS macam nasarudin,hassan ali dan sekapal dengan nya dah tentu PAS tak jadi Parti Angguk Saja...Islam akan jadi agenda mereka....so PAS kena balik ke perjuangan asal...One Islam, and only Islam is with PAS..NO PKR, NO DAP..

    BalasPadam
  3. ada sikit bau laaa hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping