Jumaat, Julai 18, 2014

Bila boleh kita tengok tajuk macam ni dalam Roketkini??? 
Alahai!!! Alangkah bagusnya jika puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan DAPigs tu berani nak keluarkan artikel seperti dalam screenshot diatas kan bagus.

Tak de la puas orang kecam sikap berdiam diri yang diambil oleh puak - puak DAPigs tu terhadap kekejaman yang dilakukan oleh Israel.

Kiranya boleh jugak orang berubah persepsi terhadap parti yang Ultra Chauvanist Pro kepada sekutu kuatnya iaitu Singapura dalam tindakan menyokong Rejim Zionist tu.

Setidak - tidaknya, tak de la orang mempertikaikan pendirian dari kalangan ahli - ahli Melayu dalam DAPigs yang sebelum ini cukup bangga dengan parti tersebut.

Seandainya perkara tersebut berlaku, tak de la diam terkedu Si Gundik Kit Siang dan Si Ahli Parlimen Raub tu bila persoalan itu diajukan oleh rakyat diperingkat bawahan.

Paling tidak, boleh jugak Si Guan Eng tu beri impak kepada pengundi dari kalangan orang Melayu yang selama ini ditindas dan dipinggirkan di Pulau Pinang.

TAPI MALANGnya, puak - puak DAPigs tu tak buat benda macam tu. Diorang tak berani nak nyatakan pendirian diorang terhadap tindakan kejam puak - puak Rejim Yahudi tu.

Diorang tak berani nak bersuara mempertikaikan tindakan zalim Rejim Zionist terhadap rakyat di Palestine dan mengecam tindakan tersebut secara terang - terangan.

DAPigs ternyata hanya mendiamkan diri apabila serangan udara tentera Rejim Zionist membedil bandar Gaza dan membunuh mereka dari kalangan kanak - kanak serta wanita.

Malah nak tampil ke hadapan dan melancarkan tabung sumbangan bagi membantu rakyat Palestin pun puak - puak DAPigs ni tak berani nak buat.

Kalau hanya setakat pandai bercakap mengecam tindakan Kerajaan Barisan Nasional yang ternyata banyak membantu rakyat di Malaysia ni sahaja tak guna. Kalau dengan Melayu, berani pulak diorang buat kecaman. Tapi dengan Yahudi diorang takut pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. dia orang berani dengan melayu sebab mereka tahu melayu bodoh, lemah, bacul, takda teloq macam si najib yg tatang cina tapi pelingkup melayu... kalau itu pun tak tahu memang betul sangat la melayu ni belacan segala...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengucap saudara. segala apa yg tuan tulis disini akan di soal semula di padang mahsyar nanti. saya harapkan agar tuan dapat jawap dengan lancar dan fasih di hadapan Allah nanti. kalau tidak tuan kena jumpa setiap nama yg tuan tulis terlebih dahulu sebelum selesai tuan akan tersangkut nanti. mudaha mudahan tuan dapat rahmat dari Allah

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping