Khamis, Julai 10, 2014


Heh!!! Dek kerana masih lagi terbadi dengan 'Sindrom Penafian', maka meroyan la puak - puak Pakatan Haramjadah ni bila orang bercerita pasal Brazil.

Malah bila Datuk Seri Najib buat analogi mengenai kepimpinan Negara pun diorang tak boleh terima dengan minda yang terbuka. Itu menunjukkan BONGOKnya puak Pakatan ni.

Hakikatnya, kenyataan YAB Perdana Menteri tu ditujukan kepada pemimpin Barisan Nasional. Yang puak - puak Pakatan tu nak terasa sangat kenapa pulak?

Analogi tu lebih kurang sama dengan apa yang SH buat semalam apabila penyokong Brazil bertindak mengadakan rusuhan sebaik sahaja perlawan tersebut tamat. (KLIK SINI)

Hanya sebab diorang tak boleh nak terima kekalahan, maka diorang buat la kecoh tak tentu arah. Perkara yang sama jugak dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Sewaktu mereka GAGAL merampas Putrajaya dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, puas la diorang meroyan tak tentu arah dengan membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Hampir disetiap Negeri diorang buat perhimpunan dan kemuncaknya diorang buat demonstrasi di Kuala Lumpur. Tapi itu pun diorang GAGAL nak dapatkan sokongan.

Biarpun pelbagai tuduhan yang dibuat sampai sanggup berguling atas jalan raya, semuanya hanya sekadar mengabiskan masa je. Akhirnya memalukan diri mereka sendiri.

Diorang kata SPR import 40ribu pengundi hantu dari kalangan warga Bangla, berlaku kejadian 'Blackout' dipusat pengiraan undi dan sebagainya.

Tapi akhirnya, Si Ketua Penipu tu terpaksa jugak tampilkan kemaluan dia dengan menafikan dakwaan yang diorang sendiri buat. Itu buktinya yang diorang ni betul - betul dah songeh.

Jadi, tak heran la kenapa puak - puak Pakatan Haramjadah ni tak boleh nak terima analogi kekalahan pasukan Brazil yang dibuat oleh YAB Perdana Menteri sebelum ini.

Sebab diorang sendiri sedar bahawa dalam Pakatan Haramjadah tu pun dah jadi macam Brazil akibat terlalu yakin dengan diri sendiri. Penyudahnya dimalukan secara terang - terangan!!! Dasar manusia tak sedar diri ni memang payah!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping