Isnin, September 22, 2014

Heh! Memang steady la Tun bagi nasihat pada PAS ni. Simple je. Senang nak faham. Tapi, apa boleh buat nasihat tu ditujukan kepada PAS. Kira 'Masuk Angin' aje la jawabnya.

Seperti yang kita semua sedia maklum, ada dikalangan puak - puak PAS ni memang sejak azali lagi dilahirkan Bebal. Bila dah besar ni, bertambah bebalnya.

Nak pulak bila ada dikalangan diorang tu yang jadi Barua, lagi la bertambah Bebal pemimpin - pemimpin PAS tu. Makin tak dengar la nasihat orang lain.

Hakikatnya, orang lain sejak dari dulu lagi dah tau mengenai 'Perangai Hodoh' Si Ketua Penipu tu. Dan disebabkan itulah dia ditendang keluar dari UMNO.

Tinggal lagi, ada dikalangan pemimpin puak - puak Khawarij PAS yang berfikiran Liberal tu masih jugak tak sedar diri dan terus akur dengan Si Ketua Penipu tu.

Maka penyudahnya, diorang jugak yang sengsara akibat kerakusan nafsu untuk merebut kuasa. Itulah bahananya bila suka sangat berkawan dengan orang yang kuat main 'belakang'. Akhirnya, diri sendiri jugak jadi mangsa!!!
PUTRAJAYA - Kemelut antara golongan ulama dan profesional yang melanda Pas harus diambil pengajaran oleh parti itu kerana ia hasil kerjasama mereka dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Ini (masalah) adalah hasil kerjasama dengan Datuk Seri Anwar, sesiapa yang bekerjasama dengan dia akan hadapi masalah kerana dia suka memecahbelahkan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Dr Mahathir berkata demikian ketika mengulas pergolakan yang berlaku dalam parti kedua terbesar orang Melayu itu yang jelas kelihatan pada Muktamar Pas ke-60 di Johor baru-baru ini.


"Penyokong-penyokong dia pun dia pecah belah...dia punya sejarah memang seperti itu. Dia masuk Umno dia bawa masalah, dia buat Pakatan dia buat masalah," katanya.
Categories:

4 ulasan:

  1. Putarbelit memang sudah menjadi darah daging dia orang dah, apa nak di herankan. last last masuk angin keluar asap.

    BalasPadam
  2. soalan: kenapa anwar hanya memecah-belahkan parti org melayu islam shj? apakah ada agenda terancang yg ditugaskan kpd beliau oleh musuh2 Islam?

    BalasPadam
  3. misi&visi anwar hampir2 berjaya..tapi belum berjaya 100% lg..hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping