Isnin, September 22, 2014

Heh! Tau pulak Si Azmin tu takut ye bila gambar yang mengaitkan dia mula tersebar dilaman media sosial hari ini. Nak pulak dia bersilat bila orang ajukan soalan tu.

Jika sebelum ini, sekeping gambar yang memaparkan sesi majlis raptai istiadat mengangkat sumpah Menteri Besar Selangor tu menjadi viral dilaman media sosial. (Baca kat sini)

Rata - rata pengamal media sosial menyatakan bahawa majlis tersebut turut dihadiri oleh Si Timbalan Presiden PKR tu sendiri dan dia juga turut terlibat.

Namun perkara tersebut dinafikan oleh Si Azmin sambil menegaskan bahawa dia masih belum menerima sebarang jemputan rasmi ke majlis tersebut.
"Saya maklum (mengenai pengumuman dan upacara angkat sumpah) melalui berita yang dibaca tetapi secara peribadi, saya belum menerima jemputan. Rasanya lebih baik saya tunggu sehingga Istana membuat keputusan," katanya.
Uik? Takkan dia jadi ADUN pun dia masih lagi tidak dijemput untuk menghadiri majlis tu esok? Betul ke dia masih tak dapat jemputan atau sekadar nak menipu rakyat?

Mustahil bagi seorang Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor sendiri tidak mendapat jemputan untuk menghadiri majlis istiadat tu melainkan dia ada buat masalah.

Kot kalau ye pun nak menipu, biar la ianya munasabah sikit. Jangan la dia anggap rakyat Malaysia ni semuanya BODOH belaka!!! Kalau nak tipu MACAI Pakatan dengan cara tu, boleh la dia buat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tu bukan Assmin la, tu Asswan!

    BalasPadam
  2. dia tak dijemput untuk menghadiri... tapi dijemput untuk mengangkat sumpah la.... admin pun. takkan tak tau permainan anak didik aljuburi nie... propa jer lebih... tapi yang tersiratnya kita kena faham

    BalasPadam
  3. Macam mana selangor dia pimpin .....seorg penipu tegar, akhlak keparit, bersubahat dgn peliwat, sanggup gadai bini eehhh macam2 ada pada dia nih....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping