Sabtu, September 27, 2014

Huh! Wala' tahap menda yang cuba dipamerkan oleh puak - puak PAS ni sebenarnya? BODOH sangat ke diorang ni? Atau sekadar terlalu kemaruk Gilakan Kuasa?

Walaupun padat dimaki hamun dan diperburuk - burukkan secara terbuka, masih lagi diorang nak tunduk dan patuh pada orang lain? Memang dasar tak sedar diri sungguh.

Dah digelar sebagai Pengkhianat pun masih lagi diorang nak anggap ianya sebagai satu Pengorbanan? KeBODOHan tahap apa yang nak ditonjolkan oleh mereka ni?

Kalau ye pun nak tunjuk yang diri diorang tu berjiwa besar sangat pun, biar la kena pada tempat. Jangan la sampai tahap nak membodohkan diri sendiri secara terang - terangan.

Penyudahnya nanti, orang yang nak menyokong diorang pun nai menyampah. Asyik sangat tujuk kelemahan diri sendiri sehingga sanggup dipijak - pijak oleh orang lain.

IRONIKnya, bila perkara tu dilakukan oleh UMNO, semuanya dianggap sebagai satu kezaliman. Nak pulak diorang marah bila perkara tu berlaku pada diorang.

Sampai tahap diorang pulak yang anggap ianya sebagai satu pengkhianatan. Tapi bila dengan PKR dan DAPigs, diorang anggap ianya satu pengorbanan. Kan pelik tu?

Kalau dengan UMNO, sanggup pulak diorang berdoa agar dikerat lidah dan dibutakan mata. Tapi dengan PKR dan DAPigs, tak nak pulak diorang berdoa macam tu.

Walhal yang kata mereka dikhianati serta dihina oleh PKR dan DAPigs sebelum ini pun bukan orang lain. Sebaliknya dari kalangan mereka sendiri jugak.

Bahkan, Presiden PAS sendiri yang keluarkan kenyataan seolah - olah parti itu telah dikhianati sebelum ini oleh PKR dan DAPigs apabila dua ADUN mereka 'dicuri'.

Tapi sekarang, Si Pak Mus tu pulak boleh dengan selamba badak je keluarkan kenyataan dan sifatkan ianya sebagai satu Pengorbanan. Nampak sangat la yang Pak Mus tu tak de Telor bila berhadapan dengan PKR dan DAPigs. Tapi dengan Melayu, berani pulak!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. Pas boleh jd barua broker n balaci dapigs dan pkr spai kiamat, tp tolong buang perkataan Islam pd nama parti sbb secara x lgsung mcemarkn kemuliaan Islam itu sdr

    BalasPadam
    Balasan
    1. pas bangang. pas bangang. nak join umno dah terlambat. hati busuk. fitnah maki. elok bubarkan sahaja parti pas tu.

      Padam
  2. Ini hanyalah pandangan peribadi beliau bukan keputusan PAS.

    BalasPadam
  3. Biasalah puok puok pas ini, asal jangan Umno, biar jadi bodo lembu tak apa Janji boleh jadi wakil rakyat.

    BalasPadam
  4. PAS ni memalukan Islam saja. Letakkan Islam pada tahap sehina2nya. Tolong keluarkan perkataan islam dari PAS kerana mereka tidak lagi memperjuangkan islam. Sanggup mengenepikan hukum2 islam demi gilakan kuasa.

    BalasPadam
  5. bukan ke dah di katakan pas adalah parti ajaran sesat, yang melacurkan agama untuk kepentingan politik, contoh yang paling menyesatkan adalah, undi pas masuk syurga.

    BalasPadam
  6. UMNO dan PAS sama sahaja, penjilat burit burit cina cina pengganas komunis DAP. Baik join PKR, dapat liwat burit burit cina cina pengganas komunis DAP. Pemimpin pemimpin Melayu/Bumiputra semua sama sahaja, penjilat burit cina cina pengganas komunis tegar.

    MELAYU semua bangun dan hapuskan penjilat penjilat tegar ni semua! Pemimpin kita semua hidup senang lenang, kita dapat apa ?

    Selagi pemimpin UMNO/PAS macam pukimak menjilat burit birut cina cina pengganas komunis DAP ni, kita senantiasa akan ditindas mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa yang kau merepek ni? Kau waras lagi ke? Yang selama ini yang buat kacau bilau adalah ketum and group, Negara yang aman damai selama ni nak di rosakan. Janganlah buta hati, kita tunggu lah undi kali ni.

      Padam
  7. PAS ni laksana kain lusoh yang orang kampung tak nak buang. So, kain lusoh ni (PAS) diletak di hadapan pintu untuk lap-lap kaki... Itu sajalah

    BalasPadam
  8. PAS OH! PAS MACAMANA KAU NAK GANTIKAN UMNO KALAU MACAM NI PUNYA LEMAH DIPERMAINKAN2. MANA MARUAH KAU YG AGUNGKAN2.

    BalasPadam
  9. Entahlah... Pelik2 parti PAS sekarang. Tapi bila nak nikah pandai lak cari orang UMNO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping