Sabtu, September 27, 2014

Itu diantara dakwaan yang dibuat oleh salah seorang Editor laman portal Pro Yahudi Merosakkini yang jelas hanya sekadar menghina kepimpinan PAS secara terang - terangan.

Penulisnya menganggap PAS masih lagi tidak sedar diri bahawa mereka telah kehilangan sokongan dan mengalami kemerosotan dalam jumlah bilangan pengundi di Pengkalan Kubor.

Malah, pemimpin PAS seperti Tuan Ibrahim didakwa hanya menjadikan alasan bodoh terhadap penambahan majoriti Barisan Nasional kerana gula - gula Politik semata - mata.

Selain itu, editor Merosakkini itu juga turut membangkitkan isu mengenai "Kerusi Pinjam" yang dipulangkan semula oleh PKR kepada PAS sebagai bahan serangannya.

Tidak cukup dengan itu sahaja. Sebaliknya dia juga turut menyerang Presiden PAS yang didakwa telah mengambil keputusan yang dianggap "Pelik" berhubung isu MB Selangor.

Bermula daripada mencadangkan nama Wan Azizah, kepada nama Azmin sebelum berubah kepada akur keputusan istana dan akhirnya menamakan wakil - wakil partinya sendiri.

Katanya, pendirian yang berubah - ubah seperti yang ditonjolkan oleh Presiden PAS tu telah berjaya menjolok kemarahan dikalangan puak - puak Pro Anwar didalam PAS.

Dan yang lebih memalukan ialah apabila kritikan terbuka atau tersembunyi dari dalam PAS hanya disambut dengan sorakkan 'Boo' yang hanya mencalarkan imej parti itu sendiri.

Tambah penulis itu lagi, biarpun pada awalnya isu Langkah Kajang itu yang menjadi pertikaian tetapi akhirnya, perseteruan dalaman PAS pulak yang berlaku.
"Seolah-olahnya PKR hanya terkena selesema untuk beberapa hari tetapi jangkitan itu menyebab PAS demam kura berbulan-bulan."
Demikian betapa hinanya PAS dipandangan puak - puak Pro Yahudi Merosakkini tu. Mereka secara terang - terangan sanggup memperlekehkan sekutu Pakatan itu sesuka hati.

Adakah mereka masih lagi boleh bersabar dengan penghinaan sedemikian? Adakah mereka akan tetap menjadi Pak Angguk Saja dalam Pakatan dan dibiarkan maruah mereka dipijak? 

Kalau setakat maruah dan imej parti sendiri pun rela diorang korbankan dan anggap ianya sebagai satu "Pengorbanan", macam mana diorang nak mempertahankan maruah agama dan juga rakyat? Memang alamat jahanam la jawabnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping