Sabtu, September 27, 2014

Bagi penyokong tegar Si Ketua Penipu tu dalam PAS, mereka sudah pasti akan merasa kerugian sekiranya tidak menjadi sebahagian dari ahli PASMA-Cai.

Perkara itu dinyatakan sendiri oleh Presiden pertubuhan diluar PAS itu dalam Konvensyen yang dianjurkan oleh puak - puak DAPigs di Kedah semalam.

Kata dia, jika kewujudan pertubuhan tersebut tidak diguna dan dimanfaatkan oleh PAS, maka parti itu sendiri yang akan mengalami kerugian seperti di Pengkalan Kubor.
“Pas yang rugi, bukan Pasma. Mereka akan hilang sokongan seperti yang berlaku di PRK Dun Pengkalan Kubor yang mana sokongan kepada Pas menurun dan berlaku kekalahan,” katanya.
Malah Presiden PASMA-Cai ni juga turut menegaskan, halangan parti terhadap mana - mana ahlinya untuk sertai pertubuhan tersebut adalah tidak masuk akal dan tak logik.
“Jika masih halang ahli Pas sertai Pasma, itu keputusan yang silap kerana Pasma diwujudkan untuk menyatukan penyokong PR. Sepatutnya manfaatkan Pasma untuk mendekati penyokong terutama bila ada pilihan raya kecil,” katanya lagi.
Hakikatnya, Presiden PASMA-Cai tu sebenarnya dah takut dia tersilap langkah dengan menubuhkan pertubuhan tersebut tanpa persetujuan dari kepimpinan PAS Pusat.

Maka dia khuatir seandainya dia dikenakan tindakan disiplin kerana bertindak diluar perlembagaan parti dan menubuhkan sebuah pertubuhan yang menentang parti sendiri.

Tapi, orang macam tu kita tak heran sangat kenapa dia buat semua tindakan tu. Kita sendiri pun dah tau. Jenis orang macam tu hanya memperjuangkan Kepentingan Peribadi dia je semata - mata. Bukannya dia memperjuangkan kepentingan rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping