Khamis, Oktober 30, 2014

Alahai!!! Nampak sangat keBEBALan barisan peguam - peguam Si Ketua Penipu tu. Punya la nak putar belit fakta dalam mahkamah, sanggup diorang buat cerita yang bukan - bukan?

Dalam pendengaran kes liwat Si Ketua Penipu tu hari ini, anak kepada mendiang Si Karpal Whilchar tu pulak diberi peluang untuk berhujah. Antara lain yang dibangkitkan:
Ramkarpal Singh ketika membuat penggulungan mengeluarkan semula bukti yang pernah dihujah ketika di Makamah Tinggi dengan mempertikaikan penetrasi Anu... Anwar terhadap dubur Saiful.

Menurutnya doktor Pusrawi, Dr Mohd Osman Abdul Hamid dalam keterangannya memberitahu mahkamah tidak ada sebarang penatrasi berlaku ke atas dubur pihak yang menuduh, Mohamad Saiful Bukhari Azlan.

Walaubagaimana pun Dr Osman ada memberitahu Saiful memasukkan objek plastik ke dalam duburnya. Dr Osman ketika memeriksa Saiful tidak menemui sebarang kesan kecederaan walaupun Saiful mengadu sakit.
Ternyata, isu yang cuba diketengahkan oleh peguam Si Ketua Penipu tu hanya sekadar andaian semata - mata. Semuanya tidak berlandaskan kepada bukti yang kukuh dan nyata.

Malah, andaian yang diorang buat ialah cubaan untuk menuduh Si Saiful tu telah meliwat dirinya sendiri dengan menggunakan plastik. Itu yang dilaporkan oleh doktor di Pusrawi tu.

Soalnya, jika benar sekali pun Si Saiful tu telah meliwat diri dia sendiri dengan menggunakan plastik, mana pulak datang semen air mani Si Ketua Penipu tu dalam dubur dia?

Persoalan mengenai kewujudkan semen 'Male Y' yang dirujuk kepada Si Ketua Penipu itu masih lagi GAGAL untuk disanggah oleh peguam - peguam Si Ketua Penipu tu sehingga hari ini.

Nampak sangat la anak Si Karpal Whilchar tu masih tak habis belajar dengan bapa dia. Maka benar la kata orang tua - tua. Bukan saja Iman tak dapat diwarisi, Ilmu pun tak dapat nak diwariskan kepada anak.

Sepatutnya sebagai anak kepada salah seorang peguam terhebat di Malaysia, sudah tentu anak Si Karpal Whilchar tu lebih tahu mengenai perangai Si Ketua Penipu tu. Sebab yang tuduh Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat pun bukan orang lain melainkan Bapak dia sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. bapak dia kata anwar peliwat, bukan masuk plastic dalam jubur..kalau masuk plastic itu bukan liwat, hai baii Sodomy dengan jolok bontok jauh beza macam bumi dengan langit lah baii..check your fact..your father has concluded sodomy atau main bontot dengan kote telah berlaku...jangan pusing cakap, nanti lu bapak datang dalam mimipi bangun marah..cakap baik baik , lu bapak mau rest in peace..

    BalasPadam
  2. plastic la aljuburi pakai condom....

    BalasPadam
  3. Suruh bhai tu tunjuk macam mana caranya masukkan plastik dalam dalam jubur.

    BalasPadam
  4. Dah cakap awal2 dah...berok2 loyar si nwar ni semua berlagak je pandai. Semua dapat jawatan sebab kronisma. Sekarang dah terbukti....BODOH BODOH belaka semuanya.

    Orang Melayu jangan takut dengan pariah2 yang kuat berlagak ni. Termasuklah ibu bitch diorang ambigshit. Semua BODOH2!!!!

    BalasPadam
  5. Lawyer putar belit untuk menegak benang basah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping