Khamis, Oktober 30, 2014

Hari ini, dilaporkan dalam laman media, keadaan disekitar bangunan Istana Kehakiman tu agak lenggang dan tak serupa macam semalam. Yang kelihatan hanya setakat 50 orang je.

Itu angka yang dilaporkan oleh Bernama. Kemungkinan penyokong - penyokong Si Ketua Penipu tu pun dah naik muak dibayar supaya buat kerja pandir selama dua hari kot.

Atau, mungkin mereka anggap keputusan tidak akan dikeluarkan hari ini dan kes tersebut bakal berlarutan hingga ke hari esok. Jadi, mungkin sebab itu diorang tak turun hari ni.
Atau pun, mungkin jugak sebab ada orang yang terlupa nak bagi 'duit bas'. Macam kata Si Ayya tadi la, tak de 'duit bas' macam mana nak bawak datang penyokong - penyokong. (Klik Sini)

Dan tambahan pulak, 'duit elaun' yang dijanjikan sebelum ini hanya untuk dua hari ini. Bila dah masuk hari ketiga dan keempat ni, mungkin diorang terpaksa fikir semula.

Kalau sehari diorang janji nak bagi RM 100 setiap seorang, empat hari dah RM 400. Kalau 400 orang peserta yang turun, mau koyak poket Si Rafizi atau pun Si Tian Chuak tu dibuatnya.
Itu tak termasuk 'duit makan dan minum' lagi. Memang koyak la dibuatnya. Jadi, kemungkinan besar hari ni keadaan akan terus lenggang sampai ke petang. Maknanya, tak la adegan bakar - bakar baju. Habis, macam mana Si Ketua Penipu tu nak menang!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Elaun dua hari....buat kecoh pun dua hari..... you bayar lebih kita kerja lebih.....lantak kau lah Anwar.....

    BalasPadam
  2. Elaun tak berbaloi... he..he..politik mukabuku je..

    BalasPadam
  3. Tian Cuak pun tak nampak batang hidung...bukan ke dia yang cakap hari tu boleh bawak puluhan ribu macai2??

    BalasPadam
  4. Nak demo kene bayo ker.....hehehe...mcm cerita p.ramlee.

    BalasPadam
  5. Nak demo kene bayo ker.....hehehe...mcm cerita p.ramlee.

    BalasPadam
  6. Dari sini kita tau bangang2 yg selalu ramaikan majlis ialah org Pas. Takde diorang senyap sunyi. Nk takbir pun rasa janggal. DAP? jgn harap la. Dia mcm burung bangkai....bila dah mati baru dtg ramai ratah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping