Khamis, Oktober 30, 2014

Nah! Itu persoalan yang perlu dijelaskan sebenarnya. Jika semalam, kecoh dilaman media sosial orang bercerita pasal sekeping surat yang dikirimkan oleh seorang Pakcik kepada Si Ketua Penipu tu.

Katanya, pakcik itu mempunyai seorang anak yang belajar Tahun Satu, jurusan Undang - Undang di UM. Anaknya itu merupakan salah seorang peserta malam demonstrasi malam Isnin lepas.

Didalam surat bertarikh 28 Oktober 2014, yang mempunyai 4 perenggan itu menjelaskan kekecewaan pakcik tu terhadap tindakan yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu.

Pakcik tu menyifatkan, Si Ketua Penipu tu cuba meracuni pemikiran anaknya yang masih belajar agar turut serta dalam demontsrasi tersebut sehingga mampu menggugat masa depan keluarganya.

Pakcik itu juga turut meluahkan rasa tidak puas-hatinya terhadap Si Ketua Penipu tu yang selama ini tidak pernah jenguk pun keluarganya selama hari ini, Jauh sekali nak memberi bantuan untuk meringankan beban keluarganya.

Diakhir surat tersebut, pakcik tu turut berjanji dan bersumpah bahawa perbuatan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu terhadap anaknya tidak akan sesekali dilupakan.

Sekarang persoalannya, dari mana datangnya surat tersebut? Adakah surat tersebut benar - benar wujud, atau adakah ianya satu lagi fitnah jahat yang sengaja disebarkan untuk memburuk - burukkan Si Ketua Penipu tu?

Jika pun surat itu hanya satu doktrate yang sengaja diwujudkan bagi menunjukkan tindakan keji yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu, maka jelas ianya hanya satu perbuatan yang sia - sia. 

Sesungguhnya, semua orang pun dah tau. Si Ketua Penipu tu memang seorang yang Haramjadah!!! Kerja dia memang suka menyusahkan orang sejak dari muda sampai la ke tua bangka. Dah ada cucu pun masih tak sedar diri. Orang macam ni memang patut dihumban ke dalam tong sampah!!!

- Cerita yang sama, Klik Sini
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Humban dalam tong sampah buat apa, humban ke dalam sangkar anaconda saja....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping