Khamis, Oktober 30, 2014

Hah! Tau pulak pucat muka dia bila kena maki dengan geng - geng Anak Muda Kecoh tu ye? Dia ingat semua orang hormat sangat pada dia gamaknya. Kena maki depan muka pulak tu.

Kalau ikut dalam laporan media yang disiarkan hari ini, Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu cuba nak buat kecoh tak tentu arah depan bangunan Istana Kehakiman di Putrajaya.

Kumpulan yang diketuai oleh Si Tian Chuak cuba nak merempuh dan merobohkan pagar yang telah diletakkan dihadapan bangunan tersebut secara paksaan, tetapi GAGAL dilakukan.

Mungkin atas keGAGALan itu yang membuatkan seorang lelaki yang berdiri dihadapan Si Tian Chuak tu naik marah dan mengherdik Si Ahli Parlimen Batu tu depan orang ramai.


Mau lelaki tu tak marah pada Si Tian Chuak tu. Kalau kita tengok dalam video tu, nampak sangat yang Si Tian Chuak tu hanya menggunakan badan lelaki tu untuk merempuh pagar dihadapannya.

Mentang - mentang la badan lelaki tu besar. Suka - suka hati je Si Tian Chuak tu nak sondol dari belakang ye? Cuba kalau dia yang duduk didepan dan orang sondol dari belakang. Mau patah tulang dibuatnya.

Jadi, memang betul la jika selama hari ini ada orang yang selalu kata, puak - puak Pakatan Haramjadah tu suka menggunakan orang lain demi untuk kepentingan diri dia sendiri. Sekarang, inilah buktinya.

Cuma bab lelaki yang sorang lagi tu herdik suruh Si Tian Chuak tu menjaga 'Status' hanya sekadar 'Membuang Masa' sebab orang spesis macam SI Tian Chuak tu mana ada status yang nak dijaga. Jenis manusia macam Si Tian Chuak tu hanya layak dicampak dalam longkang!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Tiang chuak tu cinapek pukimak rasis yang nak membinasakan Bangsa Melayu. Menghasut budak2 Melayu untuk menentang pihak berkuasa. Kenapa tak suruh keluarga cinapek2 beliau turun padang????????Diorang tengah releks dalam Bungalow besar di Damasara/ Bangsar atau bersiar2 memandu MErcedes mereka.

    Hanya budak2 Melayu bodoh je yang dijadikan balachi untuk mengerjakan agenda CiNAPEK2 dan PARIAH2 RASIS!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Tian Chuak ni wakil rakyat kampung cina ke? Bodoh nak mampus, perangai macam budak terencat akal. Lu tak payah ikut bontot anwarlah. Anwar akn lenyap sebab dok suka bontot orang lain. Itu macam punya orang yang lu orang dok puja sangat sebab banyak dapat habuan.

    BalasPadam
  3. Apa pun.. Yang Bodoh melayu2 PR.. Mana pergi Cina dan India PR??

    BalasPadam
  4. apa nak marah tian chuah...dia buat kerja dia yang di arahkan anwar, yang bodoh melayu tu tak ada otak, orang nak merosakkan ugama bangsa dan Negara pun di ikut..punca akar nya anwar, gila kuasa, melayu memang mudah di perdaya sebab sekolah tak sampai mana, ada pelajaran pun tak guna otak...cukup cukup lah melayu berfikir macam lembu, fikir masa anak cucu kamu, kuat kan ukhwah kamu, solidarity melayu kamu menentang pengkhianat Negara...berdoa semoga ketua perosak Negara cepat pergi di ambil allah...

    BalasPadam
  5. muka muka yang melawan penjawat awam ni tak di ambil tindakan ke, mana loyar PKR yang laung keadilan selama ini..ini ke contoh bakal Negara yang akan di bawa oleh PR..tangkap dan sumbat muka muka ini sebab menentang penjawat awam..melayu tak kan sedar sebab melayu enak dengan tidur yang hidup tak pa lah walaupun nasib anak cucu mereka entah macam mana..harga rumah tinggi, melayu di halau dari rumah sendiri..berniaga di halau...fikirlah..

    BalasPadam
  6. Sondol menyondol?good examples by abg nonn

    BalasPadam
  7. Mana cina mana india melayu yang bodoh diperkuda dek dua kaum ni. Sudah sudah lah tu balik rumah jaga emak bapa anak isteri

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping