Khamis, November 13, 2014

Kalau dah namanya MUNAFIK, memang la dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak kalau ditambah dengan sifat SOMBONG dan ANGKUH tak tentu arah.

Lepas tu, dalam masa yang sama, tunjuk pulak sifat BODOH depan orang ramai. Memang cukup la resepi untuk menjadi seorang Pencacai Pakatan Haramjadah tu selama - lamanya.

Waima dia belajar di Universiti mana sekali pun, kalau dah Kepala Otak tu letak kat Kepala Lutut, maka tak jadi apa juga. Setakat pandai ber-RETORIK ke hulu ke hilir apa gunanya?

Kalau semalam, puas Si Mahasewel bernama Fahmi tu mendabik dada kata dia la manusia paling cerdik sekali dalam dunia ni apabila sesuka hati dia je gelar orang lain bodoh. (KLIK SINI)

Yang BODOHnya dia, bukannya orang lain. Dek sebab keBODOHan dia tu yang membuatkan dia menggelupor tak tentu arah macam orang yang dah hilang akal. Maklum la, otak letak kat lutut.

Jika sebelum ini, Si Fahmi tu dengan lantang mencabar pihak Universiti Malaya mengambil tindakan tegas menggantung pengajiannya selepas terlibat dalam rusuhan baru - baru ini.

Tapi bila pihak UM ambik tindakan, tau pulak dia nak merayu dengan pihak Universiti untuk menangguhkan tindakan tersebut sehingga dia sempat ambik peperiksaan tahun ni.

Kita ingatkan, tindakan itu boleh beri pengajaran kepada dia supaya dia tak berlagak SOMBONG dan ANGKUH dimasa akan datang. Ternyata, jangkaan kita tu tersasar jauh dari kebenaran.

Sekali lagi Si Fahmi Sewel tu ulang benda yang sama bila dia mencabar pihak JPA untuk menarik balik biasiswa yang diterimanya selama hari ini. Dia pun tak heran kalau JPA ambik tindakan tersebut.

Tapi malangnya, tak sampai sehari dan belum pun pihak JPA buat keputusan, dah ada pulak keluar kenyataan berbaur ugutan terhadap JPA supaya tidak melaksanakan tindakan tu.

Puak - puak Pakatan Haramjadah tu dikatakan mula menabur fitnah dan membuat tuduhan kononnya tindakan JPA itu hanya akan menjarakkan hubungan Mahasiswa dengan Putrajaya.

Woi!!! Sedar la diri sikit. Yang cari penyakit bukan orang lain. Yang buat huru hara tak tentu arah bukannya JPA. Tapi Si Fahmi Sewel tu sendiri yang cari masalah. Jadi, dia sendiri la yang kena tanggung.

Memang patut sangat JPA tu tarik balik biasiswa dia. Lebih baik diberikan biasiswa tu kepada pelajar yang memerlukan. Buat apa diorang nak menghabiskan duit untuk budak yang tak sedar diuntung ni? Biar lantak dia merempat cari duit sendiri. Kata pandai sangat!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping