Sabtu, November 01, 2014

Haduyai!!! Baru bercadang nak berehat sekejap dari buat ulasan mengenai kes pertuduhan liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Si Saiful hari ini. Ingatkan nak tunggu hari Isnin baru sambung balik.  

Tapi, dek kerana sikap BEBAL yang dipamerkan oleh Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah ni, terpaksa jugak la buat ulasan mengenai ketaksuban mereka terhadap Si Ketua Penipu tu.

Jika sebelum ini, kita sudah banyak kali tampil mempersoalkan sama ada rakyat mahu atau tidak menerima seorang Peliwat menjadi pemimpin. Adakah mereka sanggup terima orang macam tu?

Ini jawapan yang diberikan oleh puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu. Kata diorang, ramai yang tak kisah sekiranya Si Ketua Penipu tu meliwat sebab itu hak dia.
Haduhai!!! Kot ye pun dia ni BENGAP sangat, jangan la nak tayang depan orang ramai dan bagi tau satu dunia mengenai keadaan dia tu. Simpan sendiri cukup la. Jangan memalukan diri sendiri.

Kalau ye pun 'Meliwat' tu Hak Si Ketua Penipu tu, Hak kita yang lain ni macam mana? Sanggup ke nak turut sama menerima musibah diatas perbuatan laknat yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu? Kalau ye pun dia nak sesat, jangan la heret orang lain sekali!!!

PS: Betul la kesimpulan yang kita buat semalam. Kalau suruh apa pun diorang gerenti buat!!! - Klik Sini
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Yang pasti dia memang kaki liwat, dah berapa ramai mangsanya. Minta simpang kalau dia jadi PM, kita jadi kaum ni lah. Kalau bala diturunkan, kita termasuk sekali. Nampak setakat ni bertimpa-timpa bala untuk kaum PR saja. Jauhkanlah kaum nabi LUTH ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping