Selasa, Disember 23, 2014

Huh! Orang suruh duduk rumah jaga cucu, dia jugak yang gatal sangat nak jadi wakil rakyat. Sekarang bila dah berlaku bencana dikawasan dia, mula la dia nak salahkan orang lain.

Ini yang orang kata, tak de beban biawak pulak yang nak dipikul. Sekarang, tanggung la sendiri. Kenapa pulak dia nak salahkan orang lain diatas keGAGALan dia sendiri?

Itu membuktikan bahawa isteri kepada Si Pelakon Lucah tu memang tak layak lansung nak jadi pemimpin kerana tidak mempunyai tanggungjawab terhadap amanah yang diberikan.

Orang nak bertanding, dia nak bertanding jugak. Penyudahnya menyusahkan orang lain. Bila dah berlaku bencana, senang - senang hati je dia nak menunding jari menyalahkan orang.

Waima dia dipaksa sekali pun untuk bertanding, itu tidak memberikan dia alasan untuk mengabaikan tanggungjawab yang telah diberikan kepada dia sebagai seorang wakil rakyat.

Sepertimana yang dijelaskan oleh wakil MCA terhadap sikap tidak bertanggungjawab yang ditunjukkan oleh Si Nenek Kipas tu, memang itulah hakikatnya, Si Wan Azizah tu hanya sekadar pandai menyalahkan orang lain.
"Untuk menyalahkan setiap kelemahan dalam kerajaan BN yang terdahulu adalah taktik lapuk kerana Pakatan menerajui negeri itu selama hampir tujuh tahun," katanya.
Jika setakat dia nak menggunakan kawasan Kajang tu untuk memenuhi keuntungan serta kepentingan Politik Peribadi sesetengah pihak dalam Pakatan Haramjadah tu, baik tak payah.

Sekali lagi, tindakan yang ditonjolkan oleh puak - puak Parti Khianati Rakyat tu jelas membelakangkan kepentingan rakyat dengan alasan yang hanya sekadar melepaskan batuk ditangga.

Malah tak cukup dengan itu. Keutamaan Si Wan Azizah tu sebagai wakil rakyat juga turut dipertikaikan kerana terlalu banyak kerja luar menjadi pengiring kepada Si Ketua Penipu tu sehingga mengabaikan rakyat dikawasannya sendiri.
"Kami amat meragui kesesuaian Wan Azizah untuk menjadi wakil rakyat apabila beliau dipilih untuk menemani suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim bercuti di luar negara ketika Dewan Undangan Negeri membentangkan bajet negeri itu," katanya.
Maka kesimpulannya, jika Si Wan Azizah tu sendiri rasa dia tidak mempunyai integriti untuk terus menjadi wakil rakyat, lebih baik dia letak je jawatan. Jangan suka sangat nak menyusahkan orang sesuka hati!!! Baik dia duduk rumah, jaga suami dia lagi baik!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bukan salah dia yang bodoh dan yang jahat adalah pengundi dia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping