Jumaat, Januari 30, 2015

Heh! Adakah ini satu cubaan untuk menutup perbalahan diantara puak - puak PAS dengan DAPigs yang sejak kebelakangan ini semakin menjadi bualan hangat dikalangan rakyat?

Atau, adakah ianya satu bentuk serangan yang direncanakan oleh puak - puak DAPigs untuk memalukan Pak Mus yang sebelum ini tampil mencabar Si Guan Eng tu untuk berdebat secara terbuka?

Jika kita lihat dari satu sudut, kemungkinan itu tetap ada memandangkan puak - puak DAPigs tu TAKUT nak sahut cabaran yang dikemukakan oleh Pak Mus berhubung isu Pilihan Raya PBT. (Klik Sini)

Maka, disebabkan DAPigs tidak mempunyai alasan untuk memalukan Pak Mus, barua - barua mereka didalam PAS itu sendiri yang tampil mendedahkan kemaluan Pak Mus dari dalam.

Dan salah satu isu yang boleh memburukkan nama baik Pak Mus ialah berhubung dengan isu Haprakdaily yang sehingga hari ini masih juga GAGAL untuk diselesaikan dengan cara yang baik.

Hari ini, pengasas kepada lidah rasmi PAS itu tampil mendesak Pak Mus agar melepaskan jawatannya sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah yang ketika ini dipegang oleh Pak Mus tu.

Katanya, Pak Mus dah terlalu lama berada dalam tampuk pimpinan akhbar berkenaan iaitu lebih dari 20 tahun bermula sebagai Pengarah Urusan, Timbalan Pengerusi dan kini sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah.

Malah pengasas lidah rasmi PAS itu juga turut mendakwa, sekiranya seseorang pemimpin itu terlalu lama dalam memegang sebarang jawatan, maka jawatan itu akan menjadi 'Harta Bapak Dia'.

Tak cukup sekadar itu sahaja. Bahkan dia juga turut mendakwa Pak Mus turut mengabaikan tanggungjawab menjaga kebajikan pekerja dimana gaji mereka tidak dicarum ke dalam KWSP.
Kita bercakap soal negara berkebajikan, tapi kebajikan dalam agensi parti sendiri tidak diberi perhatian mengikut lunas Islam. Oleh yang demikian saya sarankan kesatuan sekerja perlu diwujudkan dalam Harakah. Jika ada kesatuan ini, saya yakin masalah dalaman Harakah dapat diselesaikan,” katanya.
(Jangan lupa. DAPigs juga tidak pandai menjaga Kebajikan Ahli serta pemimpin - pemimpin mereka sehingga tahap diabaikan kesihatan dan kebajikan mereka begitu sahaja. Klik Sini)

Dalam erti kata lainnya, parti - parti dalam Pakatan Haramjadah ni semuanya bukan reti nak menjaga kebajikan ahli serta pemimpin mereka sendiri. Jadi, bagaimana mungkin mereka mampu nak menjaga Kebajikan Rakyat? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping