Rabu, Januari 21, 2015

Alahai!!! Kesian betul dengan Si Mahfuz Bean ni rupanya ye. Sampai hati puak - puak dalam Pakatan Haramjadah tu cuba nak memalukan dia didepan khalayak ramai sedemikian rupa.

Kalau kita nak kata yang Si Mahfuz Bean ni 'Kurang Cerdik', takut nanti ada pulak puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu mengamuk tak tentu arah sampai berguling atas jalan.

Tapi hakikatnya, dalam Pakatan Haramjadah tu pun dok layan dia dengan cara yang sama. Diorang pun masih anggap Si Mahfuz Bean tu 'Kurang Cerdik' sehingga boleh dipermain - mainkan.

Sudah la Si Mahfuz Bean janya setakat 'LULUS SRP' je. Tapi, jangan la dia diperkotak - katikkan sampai tahap nak dianggap macam budak sekolah tadika yang baru pandai bercakap pulak.

Tak pasal - pasal je semalam Si Mahfuz Bean tu keluarkan kenyataan kata dia tak tau menahu lansung mengenai tarikh serta ketetapan yang dibuat untuk mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Haramjadah tu.
Ketua Penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar berkata pihaknya belum menerima sebarang maklumat mengenai mesyuarat tertinggi itu dan enggan mengulas sama ada ia petanda pakatan pembangkang itu masih dibelit dengan perbalahan dalaman. 

"Saya tak ada maklumat dan sehingga sekarang saya masih menunggu. Itu urusan sekretariat," kata Mahfuz kepada pemberita. 
Nah! Takkan la selaku Ketua Penerangan PAS Pusat, Si Mahfuz Bean tu tak dapat notis mengenai mesyuarat tersebut sedangkan orang lain semua dah dapat tarikh yang ditetapkan?

Kenapa puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak nak jugak bagi tau Si Mahfuz Bean tu? Kenapa diorang sibuk sangat nak berahsia sangat dengan tarikh tu? Takut Si Mahfuz Bean ni tau ke?

Jadi, untuk memudahkan Si Mahfuz Bean tu, baik la kita bagi tau dia tarikh yang telah ditetapkan. Si Ketua Penipu tu dah buat keputusan, tarikh mesyuarat MP Pakatan tu ialah pada 50 Januari, jam 2500 petang di Planet Marikh!!! Jangan dia tak datang, sudah la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping