Rabu, Januari 21, 2015

Selepas puas dibogelkan oleh saksi sebelum ini, Si Ketua Penipu yang telah memfailkan saman terhadap Menteri Luar Negara itu diminta untuk tampil semula memberikan keterangan.

Hakim Mahkamah Tinggi hari ini membenarkan permohonan Anifah Aman untuk meminda pembelaan tambahan yang dibuat sebelum ini berhubung isu rasuah RM 100juta yang ditawarkan.

Sogokan itu katanya adalah bagi merealisasikan rancangan '16 September' yang direncakan oleh Si Ketua Penipu tu bagi merampas pentadbiran Putrajaya melalui pintu belakang selepas PRU 2008.

Selain Datuk Seri Anifah Aman, beberapa lagi pemimpin dan Ahli Parlimen Barisan Nasional pada ketika itu turut dikatakan menerima 'tawaran' yang sama. Termasuk Datuk Seri Fuad Zarkashi.

Rancangan 16 September yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu itu sebelum ini turut dikaitkan dengan agenda 'Langkah Kajang' yang dibuat bagi menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai MB Selangor.

Modus Operandinya tetap sama. Cuma cara dan kaedah perlaksanaannya agak berbeza apabila parti yang diwakili oleh Si Ketua Penipu tu hanya sekadar mempergunakan wakil rakyat dikalangan Pakatan.

Walaubagaimana pun, kedua - dua perancangan yang direncanakan oleh Si Ketua Peniputu jelas membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri tidak menghormati demokrasi Negara.

Mereka enggan akur dengan keputusan yang dibuat oleh rakyat dan merancang untuk mengkhianati kepercayaan yang telah diberikan melalui sistem Pilihan Raya yang diadakan di Malaysia.

Oleh kerana mereka tidak dipilih rakyat bagi mengambil alih pentadbiran Kerajaan di Putrajaya, maka mereka sanggup membelakangkan sistem demokrasi dan memburukkan institusi Negara.

Sekarang pekung Si Ketua Penipu tu sudah didedahkan didalam mahkamah. Wayang apa lagi yang bakal dihidangkan oleh Si Ketua Penipu tu untuk santapan kepada rakyat selepas ini? 

Sanggup tak Si Ketua Penipu tu tampil menjadi saksi dalam kes saman dia sendiri? Atau adakah dia masih akan kekal dengan perangainya sebelum ini dan TAKUT nak menegakkan KEBENARAN!!! Kalau setakat berani berkokok diluar, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping