Khamis, Januari 22, 2015

"Tapi kata (Tun) Dr Mahathir (Mohamad) beliau tak terima Datuk Seri Noh, apa boleh saya buat?" Hanya itu sahaja alasan yang mampu diberikan oleh Si Azmin tu.

Jawapan basi seumpama itu telah dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru tu bagi menjadikan alasan untuk tidak menyahut pelawaan yang dibuat oleh Noh Omar sebelum ini.

Apa yang pasti, tindakan Si Azmin menafikan pelawaan yang dibuat oleh Noh Omar jelas menunjukkan yang dia tu cuba nak melarikan diri dari bertanggungjawab terhadap rakyat.

Jika sebelum ini, Si Azmin Ali tu mahu memaparkan dirinya sebagai 'Jokowi Selangor' sehingga sanggup terjun dalam longkang untuk menjaga kebajikan rakyat. Ternyata, itu semua hanya wayang semat - mata.

Kalau betul Si Azmin tu serius dalam menjaga Kebajikan Rakyat, kenapa dia tolak pelawaan yang dibuat oleh Noh Omar untuk meninjau projek Kerajaan Persekutuan yang tergendala?

Kenapa dia enggan untuk memberikan kerjasama kepada Kerajaan Persekutuan bagi memastikan projek tersebut dapat diselesaikan bagi kemudahan serta kegunaan rakyat di Selangor?

Jelas, alasan - alasan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru itu membuktikan bahawa dia tidak benar - benar komited dalam memastikan kepentingan rakyat dipelihara.

Sebaliknya, dia masih lagi mahu mengelakkan diri dari dipertanggungjawabkan diatas kelemahan serta kesombongan Rejim Pakatan pimpinannya sendiri dan mencari salah orang lain.

Bagi Si Azmin tu, dia rasa kalau dia turut serta dan menerima pelawaan yang dibuat oleh Noh Omar untuk melawat projek - projek yang dimaksudkan, sudah pasti dia akan hilang modal Politik.

Sudah tentu dia dah tak de idea untuk menghentam Kerajaan Persekutuan dengan label yang diberikan selama hari ini, meminggirkan Rejim yang dipimpin oleh Pakatan Haramjadah tu.

Maka kesimpulannya, alasan basi yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru tu bukan sahaja bersifat RETORIK, tetapi ianya lebih kepada menjaga kepentingan Politik Peribadi Pakatan Haramjadah tu semata - mata. Bukannya untuk menjaga kebajikan rakyat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Amin ni dlu Tun.M yg kenalkan die pada Anwar..tapi lps Anwar kene pecat die folow Anwar trus..Tun.M suke die sbb die bijak...

    BalasPadam
  2. kahkahkah....Si Asmin Aiskerim ni dah buang tebiat kut....kalau tak pun dah menopaus....

    BalasPadam
  3. mula2 memang bijak...lepas terlibat hubungan songsang,makan icecream dan macam2 benda yg melemahkan otak yg dia buat...sekarang dah tak bijak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping