Sabtu, Februari 28, 2015

Siapa yang tak geram tengok anak Si Ketua Penipu ni. Kalau sekali pandai, memang ternyata dia jauh lebih cantik dari Si Mak Janda meroyan yang juga merupakan kakak dia yang sulung tu.

Tapi, bila mengenangkan yang dia mempunyai seorang Papa yang suka meliwat orang tak tentu arah, sedih kita dibuatnya. Anak cantik, tapi bapak pulak buat perangai yang tak senonoh.

Ditambah pulak dengan tindakan yang dia lakukan sejak akhir - akhir ni. Hilang semua seri yang ada diwajah dia tu. Cantik pun hanya sekadar pada rupa, tapi hakikatnya, dia jelas terkeliru.

Dia tidak dapat nak membezakan diantara yang Benar dan yang Palsu. Dia tidak dapat melihat perbandingan diantara yang Salah dan yang Betul. Jadi, apa gunanya dia mempunyai rupa yang cantik?

Setakat cantik pada rupa, tapi tahap pemahaman dia mengalahkan budak sekolah rendah. Kalau tanya budak sekolah rendah, "Dimana tempat untuk seorang Penjenayah" pun diorang tau jawab.

Tapi malangnya, anak kepada Si Ketua Penipu tu masih lagi terpedaya dengan lakonan yang ditonjolkan oleh Papanya sendiri. Dia masih lagi enggan mengakui kesilapan yang dilakukan.

Dia masih lagi percaya dengan dakwaan kononnya Papanya itu menjadi "Tahanan Politik" dan kini dipenjarakan selepas didapati bersalah kerana meliwat Bekas Pembantu Peribadinya sendiri.

Dia masih nak menuduh orang lain yang kononnya menyebabkan Papa dia dianiyai dan dizalimi sedangkan pada hakikatnya, Papa dia sendiri yang telah menganiaya dan menzalimi dirinya.

Cuma, kita faham kenapa dia bertindak sedemikian. Yang dituduh meliwat tu bukannya orang lain. Sebaliknya Papa dia sendiri. Kalau kita pun, dah tentu kita akan buat perkara yang sama. Betul tak?

Tinggal lagi, kenapa perlu sampai dia nak menafikan Kebenaran? Kenapa sampai dia nak meroyan tak tentu arah dan buat dakwaan tanpa merujuk kepada sebarang fakta yang sah? Itu yang buat kita rasa heran.

Apa yang pasti, anak kepada Si Ketua Penipu tu perlu sedar dan belajar untuk menerima kenyataan bahawa Papa dia bukan la orang yang baik sangat. Jadi, tak perlu la dia nak meroyan tak tentu arah.

Maka, tak heran la dek kerana tindakan dan sikap yang ditonjolkan oleh anak kepada Si Ketua Penipu tu mampu membuatkan 'Abang Rashid' ni geram dengan dia. Geram bukan sebab kerana dia Cantik, tapi sebab dia BEBAL sangat tak reti bahasa!!!

PS: Baca kenyataan 'Abang Rashid' tu sila klik disini. Jangan anak kepada Si Ketua Penipu tu meroyan sudah la!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Adam adli ada kekeluargaan dengan nuah ke muka semacamjee

    BalasPadam
  2. Kalau kita bertemu dgn 'abang Rashid' sebenar,kita akan tahu lebih banyak cerita yg menarik,menaikan darah dan lucu pun ada.Tapi dia agak memilih bukan dgn semua orang dia akan bercerita,saya kebetulan beliau pernah berkerja secara sambilan dgn saya,jadi banyaklah perkara yg orang lain tak tahu yg saya dengar dari beliau.Mendengar nya saya merasa cukup malu,kerana pernah tertipu pada lakunan seorang peliwat.Sial sungguh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cerita abg rashid mungkin penting bagi membetulkan keadaan yg sebenar.

      Padam
  3. Saya sedih dan kasihan dengan keluarga DSAI ini kerana disebabkan mempunyai saorang Ketua Keluarga yang rakus,tak bermoral,sombong dan banyak lagi perangai yang tidak mempamirkan insan yang baik.Dewasa ini diperhatikan keluarga ini semacam minta sedekah untuk mendapat simpati,tapi apakan daya Rakyat sekarang bukan bodoh.Dengan sebab tiada sokongan,banyak tindakanx keluarga ini seakan akan membodoh dan memakan diri sendiri.Nasihat saya terima lah hakikat dan kita percaya tiapx yang berlaku itu ada hikmah nya,pasrah saja dan serahkan ketentuan ini pada ALLAH.

    BalasPadam
  4. Anwar Ibrahim, seluruh keluarga dan anak isterinya juga ahli ahli dan pucuk pimpinan PKR sedang dijangkiti penyakit DENIAL SYNDROME. Rosak Malaysia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping