Isnin, Februari 02, 2015

Itu ungkapan paling sesuai apabila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu berhubung kemelut yang sedang melanda Pakatan Haramjadah tu sejak akhir - akhir ini.

Setalah ditempelak tidak memberikan sebarang respon terhadap pertelagahan yang melibatkan puak - puak DAPigs dan PAS sejak kebelakangan ini, tiba - tiba Si Ketua Penipu tu mula bersuara.

Dikala dia sendiri dalam keadaan terdesak mahu mengaut simpati dari kalangan rakyat bagi terhadap rayuan kes liwatnya terhadap Mohd Saiful, Si Ketua Penipu tu tampil menangih sokongan dari DAPigs dan PAS.

Tanpa dirujuk dan diundang oleh kedua - dua belah pihak untuk campur tangan, Si Ketua Penipu tu secara tak malu mengeluarkan arahan supaya pihak yang terlibat dan dapat bersabar.

Biarpun sedar yang kedua - dua parti itu sukar untuk mendapatkan kata putus berhubung isu perlaksanaan Hukum Hudud dan Pilihan Raya PBT, Si Ketua Penipu tu tetap merayu supaya mereka berunding.
"Saya merayu mereka bersabar dan bawa semula ke meja perbincangan dan harap dapat jumpa sebelum tarikh 10 Februari. 

"Tetapi malangnya kami masih belum ada persetujuan dengan tarikh (perbincangan)," katanya pada satu sidang media, hari ini.
Dari satu sudut, kenyataan Si Ketua Penipu tu boleh dilihat sebagai satu tindakan terdesak yang memaksa dia untuk mengambil langkah sedemikian bagi menjaga kepentingan peribadinya.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu tidak mahu hilang sokongan dari PAS dan DAPigs ketika dia sendiri sedang dihimpit dengan masalah peribadi akibat kerakusan nafsunya yang tidak terkawal.

Maka, sudah pasti Si Ketua Penipu tu membutuhkan sokongan kuat dari kedua - dua rakan sekutunya bagi menghadapi tarikh keramat 10 Februari nanti supaya mereka juga turut serta berhimpun.

Apa yang dapat dilihat, kepimpinan Si Ketua Penipu tu pada ketika ini sudah tidak lagi diendahkan oleh kepimpinan parti dalam Pakatan Haramjadah tu sendiri. Sebab itu dia tidak lagi menjadi sandaran mereka.

Dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu tetap tidak mahu merelakan tempatnya diambil alih oleh orang lain dan sebab itu dia terpaksa ambik tindakan sedemikian bagi memperlihatkan dirinya masih relevan.

Kesimpulannya, tak payah la Si Ketua Penipu tu nak tunjuk yang dia masih lagi hebat dan kepimpinannya masih lagi diperlukan dalam Pakatan Haramjadah tu. Jangan la dia jadi manusia MUNAFIK dan mem-BODOH-kan dirinya secara terang - terangan!!!

PS: Si Ketua Penipu tu takut tempatnya dirampas oleh Azmin!!! - seterusnya...
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Nuor juburi hanya layak di sg buloh aje....... Bior dia berkarat disitu.........

    BalasPadam
  2. Bertaubatlah sebelum rumah kata pergi, kubur kata mari.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping