Ahad, Februari 01, 2015

Mungkin dek kerana dia terasa TERLALU TERUJA nak jadi 'Hero' akhirnya menyebabkan diri dia sendiri hilang kemaluan didepan khalayak ramai. Itulah nasib Si Azmin Ali.

Mungkin kerana dia anggap diri dia sebagai 'Pengganti' kepada Si Ketua Penipu tu telah membuatkan dia lupa isu yang perlu ditangani terlebih dahulu, membawa DAPigs dan PAS ke meja perundingan.

Jika sebelum ini, Si Azmin Ali tu tampil dengan alasan yang cukup basi, iaitu mendesak agar Majlis Pimpinan Pakatan Pusat mengadakan mesyuarat secepat mungkin dalam bulan Januari.

Hari ni dah masuk hari pertama bulan Februari. Namun mesyuarat MPP masih lagi GAGAL diadakan ekoran pertelagahan sengit yang kini menghantui puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Nak harapkan Si Ketua Penipu tu panggil mesyuarat? Dia sendiri pun dok sibuk nak kaut 'Simpati' dari rakyat berhubung kes liwat dia yang akan mendapat keputusan 10 Februari nanti.

Jadi, bagaimana mungkin Si Ketua Penipu tu nak dijadikan sebagai 'Sandaran' bagi menyelesaikan konflik yang semakin hangat melanda puak - puak DAPigs dan PAS pada ketika ini?

Dari satu sudut, Azmin dilihat cuba mengatur langkah bagi mengisi 'Ruang Kosong' yang ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu supaya dirinya dapat dilihat sebagai calon yang paling sesuai.

Maka sebab itu dia tampil dengan membuat desakan sedemikian sebelum ini. Namun malangnya, Si Menteri Besar Selangor yang baru tu GAGAL untuk memahami isu sebenar yang perlu ditangani.

Masalahnya sekarang, jika mesyuarat MPP tu diadakan sekali pun, ianya tetap tidak akan menyelesaikan masalah yang kini hangat melanda dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

PAS tetap jugak nak laksanakan Hukum Hudud di Kelantan manakala DAPigs pulak bertegas dengan cadangan untuk melaksanakan Pilihan Raya PBT yang dibuat sebelum ini.

Tapi, dalam isu nak selesaikan masalah kedua - dua belah pihak, Si Azmin tu dah tersalah langkah. Dia awal - awal lagi dah tunjuk 'Perangai Hodoh' dia dengan menyokong puak - puak DAPigs.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Azmin tu telah membuat keputusan untuk mempertimbangkan cadangan yang dibuat oleh DAPigs berhubung Pilihan Raya PBT. (Klik Sini)

Katanya, Selangor juga turut akan menggunakan kaedah itu bagi menentukan pemilihan diperingkat Ahli Majlis seperti mana yang dicadangkan oleh Rejim DAPigs Pulau Pinang sebelum ini.

Secara tak lansung, keputusan yang dibuat oleh Si Azmin tu telah meremukkan hati dan perasaan pemimpin - pemimpin PAS yang sebelum ini telah memberikan sokongan kepadanya.

Jadi, bagaimana mungkin Si Azmin tu anggap dengan mengadakan mesyuarat MPP dapat menyelesaikan masalah yang melanda puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedangkan dia sendiri pun berat sebelah!!! Kalau setakat berangan - angan je, baik tak payah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Sila semut datang rumah abang one nak baling lu mau mandarin

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping