Selasa, Februari 24, 2015

Kini kebenaran semakin terserlah apabila Si Mat Syabun ni tidak lagi menghormati Presiden parti apabila dia secara terang - terangan kantoi memburukkan Si Hadi Awang tu dalam diam - diam.

Satu rakaman yang didedahkan oleh Facebooker Pro Ulama dilaman media Facebook turut menarik perhatian pelbagai pihak yang melihat kepincangan dalaman parti PAS sejak kebelakangan ini.

Apa yang pasti, pendedahan itu membuktikan bahawa wujudnya gerakan subversif yang direncanakan oleh pemimpin - pemimpin dalaman PAS untuk menjatuhkan Presiden parti tersebut.

Siaran audio itu juga turut mengesahkan bahawa kemelut kepimpinan dalaman PAS ketika ini mencapai tahap meruncing dan turut membabitkan Si Mat Syabun tu secara terang - terangan.

Namun, bagi sesetengah pihak, perkara itu tidak begitu memeranjatkan kerana selama hari ini mereka sendiri pun sedar bahawa kiblat SI Mat Syabun ni hanya mengadap ke arah DAPigs.

Hakikatnya, Si Mat Syabun tu hanya sekadar menjadi BARUA kepada DAPigs yang duduk didalam PAS untuk menimbulkan huru hara dan mencetuskan kacau bilau bagi menggugat parti tersebut.

Malah, ada juga dikalangan mereka yang melihat tindakan yang dilakukan oleh Si Mat Syabun tu sebagai satu tindakan 'Membalas Dendam' terhadap apa yang telah dilaluinya sebelum ini.

Semua orang pasti ingat bahawa Si Mat Syabun ni pernah di-'Sejuk Beku'-kan oleh PAS apabila dia didapati kantoi dalam kes khalwat pada sekitar tahun 1990-an dengan isteri sahabatnya sendiri.

Jadi, tak mustahil sekiranya Si Mat Syabun tu kini mahu membalas dendam terhadap PAS dan mahu mengambil alih kepimpinan parti itu agar mereka terus tunduk serta patuh dengan arahan DAPigs demi kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. setapak kejayaan untuk APCO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. APCO tu puak anugay dan anjing-anjing pr kimak.!

      Padam
  2. Mat sabun kan makan gaji dgn DAPIGS..dia kena jaga periuk nasi dia..klu tak nanti tak bole bayar ansuran keta mahai2..perangai2 tak abis2 cu tanya Cikgu Non teman sebantal dulu perangai dia lepas jadi org ada2

    BalasPadam
  3. Mat sabun kan sokong komunis..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping