Selasa, Februari 24, 2015

Tak pasti sama ada pemimpin PAS ni memang BODOH atau diorang memang sengaja nak menipu rakyat. Apa yang pasti, dari satu sudut, pemimpin PAS ni memang Bengap tak tentu arah.

Tak puas lagi diorang meroyan tak tentu arah dan mendesak agar puak - puak DAPigs tu keluar dari Pakatan Haramjadah tu kerana tidak setuju dengan perlaksanaan Hukum Hudud.

Mereka tetap juga mahu menutup kemaluan sendiri dengan tindakan yang jelas hanya sekadar memperbodohkan diri mereka dikhalayak umum dengan kenyataan seperti dibawah ni.

Persoalannya, kenapa pulak diorang nak desak puak - puak DAPigs tu meninggalkan Pakatan sedangkan pada hakikatnya DAPigs tu disokong oleh puak - puak PKR didalam Pakatan?

Pemimpin PAS ni tak sedar ke yang diorang hanya bersendirian dalam isu perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan tu pada ketika ini? Susah sangat ke diorang nak menerima kenyataan?

Apa yang payah sangat pemimpin - pemimpin PAS ni dari melihat Kebenaran yang ada didepan mata mereka sendiri? Kenapa diorang masih lagi mahu membutakan mata dan memekakkan telinga?

Tak puas lagi ke diorang dimalukan dan dihina oleh puak - puak DAPigs tu setiap hari tapi masih lagi mahu kekal didalam Pakatan Haramjadah tu demi untuk menjaga kepentingan Politik sendiri?

Bila orang kata yang puak - puak PAS ni hanya sekadar mahu menjadikan isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sebagai modal untuk diorang berpolitik dengan orang Melayu, marah pulak.

Tapi hakikatnya, itulah yang dilakukan oleh pemimpin - pemimpin PAS ni. Diorang hanya menjadikan isu perlaksanaan Hukum Hudud tu untuk memancing sokongan dari kalangan orang Melayu.

Jika benar mereka ikhlas mahu melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan, diorang yang perlu ambik tindakan yang sewajarnya dan meninggalkan Pakatan Haramjadah tu. Bukannya diorang buat desakan yang tak tentu arah macam orang hilang akal!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping